- Hai! Hai! Fugi sunt în spatele nostru! strigă Sasha
- Tu dute eu nu mai pot, nu mă mai țin picioarele. spun eu
-Nu lăsăm pe nimeni în urma surioara. îl aud iar spunând
- Pe mine da!
- O să te prindă după o să ați pună brățări argintii la mâna, asta vrei? imi spune acestea pe un ton ridicat
- Pleaca!Politisti alergau după noi trăgând cu arme ca să ne oprim dar noi nu ne opream din alergat. Cat de prost poți să fii să faci ce-ți zic ei?
- Hai să scăpăm de ei și să ne imprastiem așa o să le fie mai greu să ne prindă. spune jak
- Buna ideie!
- Dar Ali a rămas în urmă ?
- Se descurca ia, ii fata descurcăreață!
- Rămân si eu in urma! O ajut să nu fie prinsa.
- Nu fi fraier, fugi si taci ca vine ia la bârlog.Sunetul gloanțelor se auzeau din ce în ce mai aproape picioarele începuse să îi lase pe toți și nu mai sperau că o să scape de de închisoare. Ali a găsit între timp o modalitate de a se ascunde si așa ia adus pe toți în siguranță cu prada.
-Oooooo! Bravo surioara! Bine gândit. Știam că poți. mia spus Sasha
- Cine a zis că nu mă descurc? Ați făcut victime?
- Nu inca, urmează, știm multe despre cei care ne-au fugărit si o sa ai pedepsim. Tu dute fati baie si la somn cu tine mâine ai scoala.
- Oh! Iar școală?
- Da! Iar scoala! Stiu ca nu ați place dar fiecare dintre noi a terminato, așa că și tu urmezi acelaș lucru ca noi.
- Dc să faci școală când ia nu iti valorează la nimic?
- Gura si treci la somn.
Eu sunt Ali o fata crescută de un grup de infractori. Acestiea mau cunoscuto intr-o spargere când mau ajutat ca să ies din casa in care eu ieram bătută și sechestrată de tatăl meu vitreg. Nimeni avea curajul de ai spune ceva acestiua ca urma să fie bătut si si omorât. De atunci eu sunt crescută de 5 băieți care miau fost mama si tata. Aceștia mau învățato cum sa fiu tare si sa numi pese de ce las în urmă, nimic nu a putut sa ma faca sa sufar , mau invatato cum sa foloseasc pistolul si sa fac jocuri periculoase. Chiar dacă ei ierau băieți pentru mine iei erau familia mea.În clasa iera o gălăgie, nici măcar nu puteai auzi daca cineva trăgea cu arma.
În clasa intra dierectorul cu profesorul cel nou de științe, toți au mutit când l-au văzut atunci sa făcut liniște.- Copii dansul ieste noul profesor de științe iel ieste Domnul Grig Stuf, stiiti bine ca doamna Ane să pensionat si trebuia neapărat înlocuită. Va rog frumos sa va comportați civilizat, nu vreau să vă dau detenție după școala. Sper ca m-am făcut înțeles.
Profesorul avea părul castaniu si ochi albaștri mai iera și puțin făcut.
La ora facem cu toți cunoștință cu el , după cum se vede ii pus pe glume. Ora trece repede si se sună de pauza, toate fetele deja ierau lesinate după iel , inafa de mine bine inteles.
Pentru mine dragostea e un sentiment absent nustiu cu ce se mănâncă cum sa al faci sa apara sau să dispară sau cum sa al oprești. Nu sunt eu chiar buna la învățat dar mă chinui cât pot de mult sa stau la școală adica vineri am stat 3 ore un record pentru mine as zice. După orap
asta plec cu băieți ca trebuie sa facem un jaf la o bijuterie, îmi place ceea ce fac.
-Ai luat marfa? Îmi spune Sasha
- Da an luato. Tu ai făcut ravagiu cu urmăritori de ieri?
- Da nici unu nu mai trăiește.
Si deodata se aude o împușcătură si inca una. Pun mâna pe abdomen si vad sânge și deodată cad jos. Băieți iau sacul si fug pe mine lasanduma intr-o balta de sange, nu mă așteptam ca ei să mă împuște si sa ma lase sa mor.
Mă trezesc la spital cu tot felul de aparate pe lângă mine si îmi dau seama că nu-i de bine unde am ajuns. Încerc să mă ridic să plec si cad jos darmand tot pe lângă mine, vine o asistenta in graba si ma ajuta sa ma pun la loc in pat. O întreb ce caut aici si ia îmi spune cele întâmplate si aflu că am fost abandonată si ca am stat in coma 3 zile în care în timpul ăsta am dat semne că pot trăi și ca de asta nu m-au deconectat de la aparate. Pai normal ca pot, ca sunt mereu o învingătoare.
Stiu de la asistență ca eu si celanti suntem căutați de poliție pentru jaf si ca eu sunt in în vizorul lor iar ceilalți sunt căutați international.
CITEȘTI
Dezastru pe doua picioare
Novela JuvenilPovestea unei tinere care ieste crescută de un grup de răufăcători. După un timp fata este abandonată de ei deoarece aceștia credeau că ii incurca. Ea incearca sa devină o domnișoară educata pentru a scăpa de polițiști care stăteau cu ochi pe ia si...