"Yaw iyiyim lan ben. Bir rahat bırakın canım! Hem bugün bayram! Gidin bayramlaşın. Harçl- Bugün bayram!! Para! Emel! Annem! Babam! Kargo! Gelsin paracıklar, paracıklar paracıklar katlansın hep paracıklar -"
"Tamam. Bu konuşma Almila nın iyi olduğunun kanıtı."
Bla. Bla. Bla. Neler mi oldu? Ben salak gibi sokaklarda yürürken, birisi bana bir uçurumun adresini verdi. 'Ne alaka?' Diyip adamın şeyine tekmeyi bastım. Adam kızgın boğa gibi bana bakarken, adamın telefonunu çordum. Sonra tabana kuvvet! Iyiki de voleybol antremanlarında 8 tur koşuyoruz. Normalde 5 tur olması lazım. Ama bizim hoca 8 tur koşturuyor. Neyse. Ben koştum da koştum. Izimi kaybettirince ezberimde olan tek numara, ÇINAR ın numarası oldugu için Çınar i aradım. 'Neden ezberinde olan tek numara Çınar ın?' Diye sormayın sakın. Bende bilmiyorum. Oldukça soğuk bir şekilde konuştum. Sonra ışte nerden buldu beni bilmiyorum ama buldu. Hemde Doruk da vardı. En son Doruk beni kucağına aldığında BAYILDIM. Evet. En heyacanlı yerinde bayıldım. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. 2 gün sonra taburcu edildim. Şimdi evdeyim. Ve başımda dikilen 6 kişi var. Diana, Zac, Deniz, Ahmet, Selin ve Doruk... Bana yaşattığı şeylere rağmen Çınar ın da burada olmasını isterdim. Ama Diana ya sorduğumda, hastanede refakatçım o olmuş. Ben Emel i beklerdim. Ama yok. Karı işten başka birşey görmüyor ki anasını satayım! Neyse. Sevinmedim değil yani.
"Uyansana kızım düşüncelere daldın!"
Deniz bağırdı. Kulağımın dibinde. Ne dediniz? Duyamadım da? Sanırım sağır oldum!
"Ne bağırıyorsun kulağımın dibinde Deniz ya!"
"Bana bundan sonra Bartu diyin."
"Ne alaka?"
Selin aklımdaki soruyu sordu.
"Aşk olsun be. Kimse kanka sının ikinci ismini bilmez mi? Deniz diyince aklıma kız olan deniz ismi geliyo. Oyuzden ben de ikinci adımı kullanmaya karar verdim."
Mantıklı.
"Yanlız güzlm elbse bok oldu."
Diana bok dedi! Bu sanırım kıyamet alameti..
"Baska bir gün yine giyerim gülüm boşver. Gülüm demişken, Gül nerede?"
Cidden Gül nerede?
Zac hüzünlü bir şekilde cevap verdi.
"Gül, iyi değil. Annesi kanser oldu. Babası alkolik zaten."
"O zaman neden benim yanımdasınız salaklar?! Hadi kalkın gidiyoruz!"
Doruk şaşkın bir şekilde sordu,
"Nereye?"
"Gül e tabiki!"
72736273728382837 saattir uzanmakta olduğum yataktan zorlukla kalktım. Uzanmaktan resmen vücudum yatağın şeklini aldı be!!
Hemen valizimin başına geçtim. Evet hala eşyalarımı yerleştirme dim. Bir kaç elbise dışında. Bizim kızlara baktım önce ne giymisler diye.
Diana toz pembe belde biten bir kıyafet giymişti. Altına da beyaz bir sort.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Sakar Mı Dedi?
Hài hước"Çınar, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??" *** "Almila, bimdeki içi ayıklanmış çekirdekleri ağızlarıyla mı ayıklıyorlar??"