Bölüm 2

381 20 1
                                    


Gözlerimi açtığımda yanımda Taylor vardı ve kollarımın arasında uyuyordu. Şaşkınlık ile karşıma baktım. Harry'nin sırtı bize dönüktü. Anlaşılan bir rüyadayım. Çünkü Taylor bana baba demezken kollarımda uyuyordu. Bu gerçek olamazdı. Hem o Zayn ile gitti. Gece geç olmasına rağmen gelmemişti. Işınlanıp gelmeyeceğine göre bu gerçekten rüyaydı. Elim ile kendi kolumu cimciklediğimde canım acımıştı!

Hareketlenmeme Harry gözlerini açtı ve bize bakıyordu. Yeni uyandığı için gözleri kısıktı. " Harry bu gerçek mi?"

" ne saçmaladığın hakkında bilgim yok." Başını yastığa gömdü ve uykusuna devam etti. Rüya değildi!

Garip bir şekilde ona bakarken gözlerim dolmuştu. Gece ben uyurken geldiyse bile yanıma yatmayı tercih etmişti. Eğilip minik burnuna ilk kez öpücük bıraktım. Ayağımla Harry'nin ayağına vurdum. " Harry uyan. Kolum uyuştu. Taylor'ı al."

" Louis beni rahat bırak. Kendi başının çaresine bakabilirsin." Üzerimden örtüyü asıldı. Pekala bununla baş edebilirim. Yukarıya kıvrılan üzerinde canavar baskısı olan tişörtünü indirdim. O ise Harry'ye doğru dönmüştü. Ama hala kollarımdaydı.
Tekrar öpme kararı aldım. Eğilip ensesine minik öpücük bıraktım. Mis gibi kokuyordu. Kapı açıldığında odaya annem girdi. " çocuklar uyanma vakti. Kahvaltı hazır. Taylor bebeğim okul vakti yaklaşıyor."

" günaydın anne."

" günaydın günışığım!" Diyerek çıktı. Pekala ikisi de hareket dahi etmemişti. Uyandırma işi bana kaldı. " sevgilim uyanma vakti." Harry'ye doğru eğilip dudağından öptüm. Gözleri kapalı bir şekilde gülümsedi ve elini yana doğru attı. Bana sarılmayı bekliyordu ama elinin altında daha minik beden hissedince gözlerini açmak zorunda kaldı.

" Taylor mı? Gece ne yaptınız?"

" hiçbir bilgim yok. Uyandığımda yanımdaydı."

" bence o da seni seviyor."

" elbette sevecek Harry. Şu melek gibi yüzüme bakar mısın? Kim olsa sever beni. O bile." Dağınık saçlarımı daha fazla dağıtarak dudağımdan öptü ve ayağa kalktı. Taylor'ın göbeğini elimle dürttüm. " Taylor uyanmak zorundasın. Uhm....okul vaktin yaklaşıyor."

Ağzından çıkan ilk cümle " okulu istemiyorum." Oldu.

" haklısın kim ister ki? En iyisi gitme boşver. Hem okulun bana bir katkısı olmadı." Birden kalktı. Gözleri koskocaman olmuştu. " gerçekten mi?"

" gerçekten."

" Louis!" Diye bağırdı Harry. Ardından banyonun kapısından başını uzattı. Dişlerini fırçalıyordu ve bana kötü kötü bakıyordu. " elbette gitmek zorundasın tatlım. Okul harika bir yer." Dedi Harry, Taylor'a doğru eğilerek. Okul harika mı? Kocamı boğmak istiyorum.

" ama o izin verdi." Eli ile beni gösterdi.

" o bazı şeylerin bilincinde değil. Okul olmazsa hiçbir şey öğrenemezsin."

" ah seni sevmedim." Yataktan kıçını ters dönerek indi ve ebeveyn banyosuna girdi. Harry'nin yüz renginin nasıl değiştiğini izledim sonunda kahkaha attım. Ağzındaki diş fırçasını aldım. Hala boş boş bakıyordu. Boynuna sarıldım.

" ben ona kötü hiçbir şey demedim?" Kulağına yaklaştım. " hala evimize götürmek istiyor musun?"

" evet Louis. Bundan vazgeçiremeyeceksin." Ayağa kalkıp banyoya girecekken Taylor'ın çığlığı geldiğinde hemen kalkarak bende banyoya girdim ve çığlığı büyümüştü. Kesintisiz bir şekilde çığlık atıyordu. Panik olup bende çığlık atmaya başladım.

Forgive Me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin