PREZANTIMI I PROJEKTIT 'CMIMET WATT'

285 33 17
                                    

PROJEKTI: 

Ne Wattpad ka plot autore shqiptare qe zgjedhin te ndajne historite e tyre dhe plot lexues qe ndjekin keto te fundit. Mund te themi qe pasioni per librat na bashkon te tereve ne nje vend. 

Konkurse ka plot, sic ka dhe faqe qe shprehin ndoshta opinionet e tyre. 

Por a nuk deshironi per nje konkurs me prestigjoz? Ku juria te perbehet nga redaktore/editore te njohur ne fushen e letersise? 

Ideja e realizimit te ketij konkursi eshte pikerisht kjo... 

Krahas kesaj faqeje, do te hapet nje edhe ne Facebook per te promovuar komunitetin e Shqipetareve ne Watt

Nderkohe, kam kontaktuar disa redaktore te shtepive botuese, mesues letersie dhe pedagoge te fakultetit te letersise duke i prezantuar Wattpadin, dhe duke i ftuar te behen pjese e ketij konkursi. 

Nese do te pranojne ftesen tone emrat e tyre do te publikohen ne kete faqe per te bere gjithcka me trasnparente.

KONKURSI/RREGJISTRIMET DO TE HAPEN VETEM NESE PROFESIONISTE TE FUSHESH DO TE PRANOJNE TE BEHEN PJESE E KESAJ NISME! 

Nese per nje arsyje apo per nje tjeter, ato do te refuzojne, NUK do te kete nje konkurs. 

Shpresoj qe te ky projekt te realizohet per te hapur nje kapitull te ri ne krijimtarine shqiptare, ku te kete mbeshtetje edhe per krijuesit e rinj ne nje zhaner qe nuk eshte aspak i cikur ne shqip, sic jane Teen Fiction, Yound Adult etj, etj... 

****NESE NJIHNI NDONJE PROFESIONIST, mos ngurroni te ndani kontaktet e tyre****

MUND TE NA KONTAKTONI ME IDE, KONTAKTE PROFESIONISTESH, MENDIME ne adresen e email: 

WattAwardsShqip


Se shpejti do te kete: 
- nje logo per faqen
- faqen zyrtare ne facebook

Cmimet 'Watt' ShqipWhere stories live. Discover now