Sabrina Jonson ve Sihirli Maceralar gizemli oda

23 3 1
                                    

Yaz mevsiminin en güzel günlerinden biriydi ama taki o ana kadar. Olay şöyle başladı Sabrina her zamanki gibi arka bahçede köpeği Lulu ile oynuyordu Sabrina için normal sıradan bir gün bir süre oynadıktan sonra arkadaşı Mady'nin geldiğini fark etti Lulu'ya veda edip oradan ayrıldı Mady ile sokakta dolaşırken mezarlığın oraya gidip Sabrina göz atmak istedi Mady ise böyle şeylerden korkardı ama yinede geldi Mady kahverengi saçlı yeşil gözlü tatlı şirin bir kızdı Sabrina ise Güneşte parlayan sarı saçlarıyla ve o deniz mavisi gözleriyle herkesin gözünü kamaştırmasıyla kalmaz ayrıca zeki,nazik,iyimser,neşeli ve çok cesur aynı zamanda biraz çabuk sinirlenen bir kızdı. Hava gitgide kararmaya ve soğumaya başlamıştı. Sabrina ileride biraz da olsun eski bir ev görmüş ve Mady' yide kolundan çekerek o eve ilerlediler kapıyı çaldıkları sırada yaşlı ,nazik bir kadın onları içeri aldı.
Kadın :
- Falınıza bakmamı ister misiniz kızlar? diye sordu.
Sabrina böyle şeyleri ilginç ve eğlenceli bulduğu için baktırmayı kabul etti ama Mady böyle şeyleri pekte sevmezdi o yüzden o istemedi. Yaşlı kadın Sabrina' nın ona elini uzatmasını istedi
Kadın:
- ah çocuğum başına çok büyük şeyler gelecek bir adam görüyorum seni istiyor seni yok etmek istiyor. Ailen olamaz!
Sabrina nolduğunu sorunca kadın hemen eve gitmesini ama ilk önce polisi aramasını istedi Sabrina ve Mady , Mady'nin annesinin yanına koşarak giderken Sabrina polisi arıyordu Mady'nin Annesi yani bayan Wight'a olayı anlattılar ve hemen Sabrina'nın evine gittiklerinde inanamayacakları bir manzarayla karşılaştılar hertaraf kan içindeydi ama ortalıkta ceset falan yoktu Sabrina üzüntüden durmaksızın ağlamaya başladı polis geldiğinde bayan Wight soruları cevaplarken en biryandan da Sabrina' naya göz kulak oluyordu annanesi geldi ve Sabrina'nın evlatlık verilme formlarını dolduruyordu ve bir yandan da gözyaşlarına hakim olamıyordu . Öbür gün Sabrina eşyalarını topladı ve Annanesinin yanına taşındı. Sabrina odasına yerleşirken Annanesi ona moral vermeye çalışıyor biryandan da ona yardım ediyordu aradan 4 yıl geçmiş Sabrina 14 yaşına girmişti Anne ve babasını tamamen unutmasada onları artık düşünmüyordu ve yaz mevsiminin son iki haftasını planlıyordu Mady birkaç aylığına ispanyada dayısının yanındaydı. Birden kapı zili çaldı Sabrina aşağıya indi kapıyı açtı ve çok şaşırdı çünkü bu Mady idi .

Sabrina Jonson Ve Sihirli Maceralar gizemli OdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin