Další hodinu se seminářem jsem se nesetkala klasicky ve třídě, nýbrž před Nickovým nakladatelstvím.
Moje prosba na něj, v den srazu, byla taková, jestli by mi nemohl zařídit exkurzi pro mě a mojí třídu, abych je aspoň nějak zabavila. Souhlasil a já měla jednu hodinku pokrytou. Děcka se těšila a já vlastně taky. Byla jsem tam naposledy na střední, když jsem tam šla za Nickem a od té doby jsem snad nešla ani kolem.
Po seznámení studentů s přístavem hudebního průmyslu, který se soustředí v našem městě, jsem se vydala na recepci.
Na recepci seděl mladý a mile vypadající klučina, takže jsem se vydala rovnou k němu.
„Dobrý den, jsem Andrea ..."
Nenechal mě ani domluvit a hned věděl: „Ano, dobrý den. Už jsme na vás čekali. Exkurze je pro vás připravená. Počkejte tu jen minutku a já zavolám někoho, kdo vás tu provede." A vzdálil se od pultíku.
Já jsem se s překvapením v obličeji otočila na studenty. Všichni se na mě nadšeně šklebili a byl to chytlavý škleb.
Netrvalo ani pár minut, než se k nám dostala postarší dáma a já v ní poznala Nickovu mámu.
„Andreo, zlato!" přiběhla ke mně a objala mě. „tak dlouho jsem tě neviděla, jak se máš?"
„Dobrý den, paní Glenová. Mám se dobře. To vám nás hodili na krk?"
Paní Glenová a jen zasmála. „Jak hodili na krk? Kdepak. Vždyť víš, že jsem tě vždycky měla ráda a i ráda provedu ty tvoje sviště." Otočila se k bandě dospělých studentů a začala náš výlet za poznáváním.
Studenti jí viseli na každém slovu a zatím, co se za ní hnali, já zůstala vzadu a koukala kolem sebe a poznávala dlouho nenavštívená místa. Místnost s kopírkami, kde jsem si kopírovala seminárku od Nicka. Malé nahrávací studium, kde jsem zkoušela něco nazpívat. Byly to dvě slova – Skákal pes – než mi Nick vzal sluchátka a řekl, že to necháme na jindy. Dále jsme procházeli kolem kuchyňky, kterou jsem pomáhala stavět.
Pak měovšem někdo strhl do další místnosti, kterou jsme procházeli. Než jsem stihlavykřiknout, „únosce" mi překryl rukou pusu a já tedy nevydala ani slovíčko.Nakonec se z únosce stal pouze můj ex.
ČTEŠ
Hudba v nás
ChickLitBýt učitelkou a učit umění a hlavně hudbu? To je v pořádku. Vše bylo v pořádku do té doby, kdy si anonym řekl, že je čas potrápit jednu vysokoškolskou učitelku hudebními hlavolamy. Kam povedou? #2 ChickLit 22.1. 2018