Setelah beberapa minit V tinggalkan bilik EXc..doojoon ddk d sisi EXc dgn penuh setia dan suka yg tak terkata..
Doojoon pov..
'C,i really miss u..do you miss me??oppa taknak org lain dgn C..hanya oppa..'kata doojoon dgn penuh kesetiaan..
End pov'Ehh..doojoon oppa??'kata C yg baru sedar
'Yup..this is me baby..your oppa..hehehe..😊'balas doojoon menghadiahkan kiss d pipi milik C..
'Oppa mmg mcm ni kan??haha..kata C sambil ketawa
'Mmg pun..this is for you..'kata doojoon memberikan bunga dan patung ultraman milik V dikata miliknya..
'Wahh..love u oppa..oppa tauk2 je C suka patung ultraman..'balas C dgn riang sambil memeluk doojoon..
'Ok2..i know u will like it'..kata doojoon..
'Aku akan pasti tiada siapa yg dpt kau,baby..klau ada..mmg kau dgn org laki tu aku kerjakan..biarlah org kata aku gila..sbb mmg gila krn kau..EXc..'kata doojoon dlm hati..Exc,youxi dan hirusha sudah pulih sepenuhnya..walaupun bekas2 ada sedikit,ia tidak menjejaskan aktiviti harian Super Girl walaupun d dlm dorm mereka..hanya EXc dibenarkan ke malaysia dan china utk award tetapi dgn syarat(mcm dlm part7)..tugas hirusha skrg adalah utk membersihkan nma dia dan bobby sekaligus dgn rahsia mereka..bobby dan hirusha pergi ke YG Ent building utk berjumpa dgn appa Yang..msa mereka bertemu..
'Annyeonghaseyo appa Yang..'kata hirusha dan bobby sambil tunduk hormat..
'Nae..annyeonghaseyo..sila ddk..dan jelaskan semuanya..'balas appa Yang dgn mrh..
'Ok2..appa..bobby nak ckp rahsia kami dulu..'kata bobby dgn nada yg perlahan..
'Ok..ckplah..'balas appa Yang
'Kami se..se..benarnya..kami dah pun bertunang..dah 2thn kami bersma..kami nak bagitahu fans ttg ni cun2 msa 3thn kami..t..tapi..dah terlanjur fans nampak..😭'kata bobby dgn menangis diikuti oleh hirusha setelah melihat bobby menangis buat kali pertama d dpn matanya..
'Ya appa..kami dah lama dah couple sejak rusha still jadi traniee..maafkan kami appa..'kata hirusha dgn rsa bersalah..
'Ok2..appa maafkan dan semua ni appa akan buat pemberitahuan kpd fans terutamanya ikonic dan powerful..'balas appa dgn lembut..
'Ok appa..kami setuju..'balas kedua-dua mereka..Setelah berita itu mengemparkan seoul..EXc amat takut krn tidak mahu beritanya diketahui oleh fans SG lagi..klau d tahu..habislah dia dan mungkin ayat2 doojoon mungkin d buatnya..(ayat doojoon masih d ingatan)pd mlm sabtu..SG tidak ada aktiviti dan ini msanya EXc utk keluar dan tenangkan stress di hadapinya..EXc pergi ke blkng building YG yg terletak byk kereta idol YG..EXc menunggu seseorang..
'Hai baby...lama kah tunggu'kata mino dgn manja..
'Mna da..sekejap sgt ni'gurau EXc..
'Pandai bergurau ehh..😂😂'cubit pipi EXc yg gebu..
'Oppa..mna yg lain ni??matilah klau fans nampak nanti..tak silap2 C pula yg kena mrh oleh appa..'kata C dgn risau..
'Bkn baby sorang k..kami semua pun..mna lah diorang ni??'balas mino lagi
'Sorry2 lambat..ni haaahh..jae lambat sgt..(klau nak tahu muka dia,check kat ig:hyukiki)'tercungap-cungap b.i ckp..
'Tak pe..cepat lah masuk kereta..'balas mino dgn tergesa-gesa dan mereka semua masuk ke dlm kereta mewah milik EXc yg baru saja dibeli beberapa minggu..Mereka pun sampai d sebuah pub yg terkenal dgn byk idol dan satu2 nya pusat bebas seks..mino,b.i dan jae menawarkan EXc masuk dahulu..dan EXc masuk dgn gembira tanpa berfikir apa yg akan terjadi dan EXc hanya fikir enjoy..
'Wooii..dah ready ke??'kata mino kpd jae dan b.i..
'Semestinya ready awal..tgklah C..pakai bju besar je mcm tu..'balas jae
'Kan??aku rsa C tak pakai seluar pendek lah..dia cuma pakai baju,bra and seluar dlm kot..hahaha..'kata b.i yg dah tergoda dgn body seksi C..
'Bkn kau kata dulu kau taknak tergoda dgn C kah??kata mino utk mencari kepastianya..
'Tu dulu..skrg lain..hahaha..'balas b.i sambil ketwa jahat..
'Jom lah masuk..C dah masuk tu..ubat jgn lupak..haha..'kata jae
'Tak lupa lah..ni..'balas mino dgn memegang dadah yg blh mengkhayalkan org..Mereka pun menari,minum dan ada aksi sentuh menyentuh...EXc berasa dunianya berputar dan terpegang dick milik mino..
'U want it..??'kata mino
'Yes i think...can u do for me oppa..bawa sekali b.i dan jae tu..C nak rsa semua..C nak jadi tamak utk mlm ni je..maklumlah,lama sgt C tak buat benda ni..dulu pun dgn doojoon oppa. Hahahahaha...'kata EXc yg merepek tak tentu psl..
'Ok..oppa panggil jae dan b.i dulu...nanti kta buat ekstrem ok..'balas mino dgn berbisik d telinga C..Exc hanya senyum sinis dan mengikut semua yg dikatakan oleh mino..mino memanggil jae dan b.i utk melaksanakan projek terbesar mereka..mereka bertiga membawa EXc ke sebuah bilik yg lampunya tidak berapa terang..mino meletakkan EXc d atas katil dan jae membuka semua pakaian EXc dan EXc skrg dlm keadaan naked..mereka bertiga terlalu tidak thn dan mendengar EXc menjerit 'cepatlah oppa..C nak skrg juga..'kata C menjerit..
Giliran pertama ialah mino..mino membuka pakaiannya dan hanya tinggal boxers miliknya..mino meramas breast C dgn ghairah dan C hanya menikmati saat indah yg selalu dilarang oleh eonnienya..setelah meneroka d bahagian atas..beralih ke aset C..miss v C kelihatan enak utk dijadikan satapan mino,jae dan b.i..tanpa berbuang msa..mino memasukkan dicknya ke dlm miss v C dan C hanya berkata..Aaarghh...errmm..aargghh..oppa kuat lagi blh..tak da nikmat lah..arghhh..!!jerit C..'nak kuat lagi blh tapi mereka berdua tu nanti buat juga takut C sakit..'balas mino dan dicknya masih melekat d miss v C.. C tidak risau krn mereka bertiga janji akan guna condom apabila melakukan seks dgnnya..'buat je apa yg C srh..i want it..SONG MINO!!!!'jerit C..tanpa berlengah,mino menguatkan dan lepas cecairnya ke C..C merasakan kehangatan cecair milik mino...aktiviti itu diteruskan dgn jae dan last,b.i..b.i melakukan kelainan iaitu b.i srh C menghisap dicknya yg masih byk dgn cecair putih.. terus C menghisapnya dgn penuh nafsu dan mengigit manja d dick b.i..b.i menjerit sedikit krn terkejut..aktiviti mereka berakhir pd pukul 4am...mereka menuju balik ke dorm masing2 tapi EXc baru terasa pedih terutamanya d bahgian
miss v nya..kelihatan merah di sekitar paha d area miss v nya..dan terdpt byk tompokan merah serta lovebite d leher EXc...jae dan b.i memapah EXc menuju le kereta dan berhenti d hadapan farmasi utk beli ubat thn sakit utk bahagian miss v C..mino membeli ubat tersebut dan memberikan kpd C..C mkn ubat itu dan tidor..mino meletakkan ubat itu ke dlm beg tgn C..mereka menghantar C dan kereta C pula diletakkan d YG building sahaja..emily memapah EXc ke dlm bilik tanpa bertanya byk..sudahlah EXc bau alkhohol.mereka tidak thn bau tersebut..yg mereka tahu...cun2 esok adalah hari sibuk mereka semula..pagi2 mereka sudah berangkat ke japan...Jgn lupa vote and stay tune..
BERSAMBUNG..
YOU ARE READING
My Life Is Hard!!(alert!!byuntae)
Hayran KurguHai..ni ff sya yg pertama,jadi klau typo @ x best komen je k..klau best pun komen.. baru bersemangat nak tulis.. Heroin:EXc Hero:V(bts) Watak2 lain:Hanbin@B.i(ikon),Doojoon(beast),Irene(rv)..klau ada watak lain,ada lah sya bagitahu dlm ff ni..klau n...