Eren x Levi- lovci a jejich kořist

1K 66 34
                                    

Anime: Shingeki no kyojin(Attack on titan)

Levi patří do skupiny lovců vlčích lidí.
Vlčí lidé jsou lidé na venek a vlci uvnitř. Umí se promněňovat na vlky a žijí v uzavřené komunitě v lesích. Občas se ale nějaký zatoulá k městu a to vyprovokuje lovce.
Eren je jeden z vlčích lidí. Rád se potuluje daleko od všech,ale na město si dává pozor a tak když jednou potká známého jak udýchaně utíká navnadí ho to,a tak zcela úmyslně začne sledovat skupinku lovců.

Levi
Plížím se lesem s těmi paky v patách. Radši se vzdálím. Potichu se jim vzdálím a jdu na vlastní pěst. Přejede mi mráz po zádech.

Eren
Sledoval jsem ty lidi ale byli až moc nudní až jsem zahlédl toho jednoho,co se vzdálil. Sleduji ho. Zastavil se a napjal všechny smysli. Snad si nevšimnul....ne určitě ne.

Levi
Seknu pohledem ke keři kousek odemně. Něco tam je. Rychle se otočím a střelím tam síť.

Eren
Co to sakra..? Vyděsím se,promněním a vyskočím z keře rovnou na toho týpka.

Levi
Vlk!! Skočil na mě a povalil mě mezi jehličí. Nemůžu se hýbat...nemůžu nic dělat....proč? Ta chlupatá věc nademnou nepříjemně vrčela a já čekal už jen na konec,ale ono nic. Otevřu oči a střetnu se s očima toho vlka. Zelené... Vlk ze mě seskočí a uteče do lesa.

Eren
Když jsem ho viděl, cítil jeho vůni,slyšel jeho dech nemohl jsem se hnout. Jako bych zamrzl. V jeho očích bylo něco,co mě uhranulo a já musel pryč. Za prvním křovím se rychle proměním a vydýchávám to.

Levi
Zvednu se,seberu síť a jdu najít ty dvě trdla.
Zalezu do teplé vany a jen tak tam sedím. Nepřítomně si přejedu rukama po ramenech,tam kde mě držel ten vlk. Zatřepu hlavou a vyplivnu vodu z úst. Asi jsem byl jen v šoku a tak jsem nic neudělal...to bude tím. Vylezu ven z vany,osuším se a zalezu do postele kde  hned usnu.

Eren
Došel jsem domů. Zalezu do svého doupěte,ono to není tak úplně doupě...je to spíš malí domeček.
Mám tam kuchyni,koupelnu a pokoj s postelí,skříní a stůl.
Osprchuju se a vytáhnu zbytek kuřete z ledničky. Zhltl jsem to a šel spát.
Ráno mě vzbudil nepříjemný pocit v bříšku. Mám hlad...zase. Vykradl jsem se z vesnice do lesa a ulovil tam něco k snědku.

Levi
Při východu slunce mnou projel první paprsek světla a já vstal. Nasnídám se a jen tak sedím a koukám do blba. S lehkým zamručením se zvednu a vyrážím ven. Jdu po městě a myslím na své věci když najednou šup a jsem v lese. Porozhlédnu se po lese a plácnu sebou o mech. Nebe je modré zakryté sromy ,které se zelnají....tu zelenou jsem někde viděl. U toho vlka.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 20, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret Love in Anime (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat