Κεφάλαιο 7

68 6 3
                                    



Μεριά Αλέξας

Όπως το είχα πει! Ήρθα σε αυτό το υπέροχο μέρος ξανά. Τώρα το μόνο που μένει είναι να συναντήσω τον Άγγελο. Είναι όπως την πρώτη φορά που το είδα. Το ίδιο μαγευτικό, με την ησυχία και τη γαλήνη να καθρεφτίζεται παντού. Κάπως πρέπει να το λένε όμως, ένα τέτοιο πανέμορφο μέρος δεν γίνεται να μην έχει όνομα. Θα ρωτήσω τον Άγγελο.

Ας κάνω καμιά βόλτα, να περιεργαστώ το μέρος καλύτερα, γιατί μέχρι τώρα τις δύο φορές που ήρθα δεν το είδα σχεδόν καθόλου.

Και ας είναι βράδυ, αυτό το φεγγάρι φωτίζει πάρα πολύ και μπορώ να περπατήσω και να δω αρκετά καθαρά. Θα μπω προς το δάσος να δω τι έχει. Είμαι περίεργη να δω κανένα άγριο ζώο, όχι όμως φίδι. Τα φοβάμαι τα φίδιαα!!

Πως γίνεται όλα αυτά να είναι αληθινά; Το ξέρω ότι είναι, είμαι σίγουρη ότι είναι αληθινά, όμως δεν είναι λογικά.

Να βλέπω αυτά τα όνειρα και να είναι ένας άνθρωπος τον οποίο μπορώ να τον νιώσω και να τον ακούσω δεν μπορώ όμως να τον δω.

Μετά να με κλέβει κάποιος και το ημερολόγιο το οποίο μου έκλεψε να το βρίσκω την επόμενη μέρα το πρωί πάνω στο κομοδίνο μου. Όσο παράξενα και να ακούγονται αυτά τα πράγματα ξέρω ότι είναι αληθινά. Και τώρα, τώρα βρίσκομαι πάλι σε αυτό το μέρος για Τρίτη φορά και ακόμα δεν έχω μάθει τίποτα. Βασικά ψέματα, ξέρω, δηλαδή το αισθάνομαι ότι αυτό το μέρος είναι μαγευτικό και ότι όποτε και να έρχομαι εδώ θα με κάνει χαρούμενη αυτό το μέρος. Όμως τελικά, μήπως η διαισθήσεις μου με διαψεύδουν, φανταζόμουν ότι θα είναι εδώ και ο Άγγελος όμως ακόμα δεν έχει έρθει.

- Ποιος σου είπε ότι ακόμη δεν ήρθα; Είπε κάποιος και η Αλέξα τινάχτηκε γιατί της ήρθε ξαφνικό.

- Άγγελε; Ακούς τις σκέψεις μου; Ρώτησα ξαφνιασμένη

- Ναι. Άκουσα κάτι ότι οι διαισθήσεις σου τελικά σε διαψεύδουν, δεν κατάλαβα όμως τι εννοείς.

- Εεε τίποτα τίποτα. Βλακείες λέω. Μα σοβαρά διαβάζεις τις σκέψεις μου;

- Ναι!! Και μπορώ να καταλαβαίνω τι αισθάνεσαι και τι σκέφτεσαι αυτή τη στιγμή. Είπε ο Άγγελος και τρόμαξα στη σκέψη να γνωρίζει κάποιος άλλος τι νιώθω και αισθάνομαι για όλους και όλα.

- Έλα πλάκα σου κάνω. Τα έλεγες φωναχτά για αυτό τα άκουσα. Ούτε μπορώ να ακούσω τις σκέψεις σου ούτε να καταλάβω τι σκέφτεσαι, μέσα στο μυαλό σου. Μου είπε και επανήλθε λίγο το χρώμα μου το οποίο είχε χαθεί από τον τρόμο μου για το τι μπορεί να ήξερε για μένα.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 12, 2016 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Ο Αόρατος Φύλακας Άγγελός μουOù les histoires vivent. Découvrez maintenant