LINK:http://www.youtube.com/watch?v=ysfsTMXhb6c&feature=youtu.be
Her gün canı sıkıldıkça oje süren,oje sürdükçe azar yiyen,azar yedikçe yıkılan son sınıf öğrencilerinden bir kızın hikayesi;Linda.Linda hem sınav stresinden,hem ruhsal olumsuzluklardan,hem olmayan yaşama sevincinden,hemde okula olan nefretinden ağlıyor bu kez.Çok sık ağlayan bir kız olmasına rağmen,her türlü güçlü kalmayı başarabilecek mi?yoksa hayata yenik düşecek mi?
-Bayan Lindero Spels.Müdür odasına alışmış olmalısın,otur şöyle.
Linda pişmanlıkla oturur.
-Evet Spels,söyle bakalım,bu notlar nedir?
-Biliyorum Bayan Collenson,notlarım berbat.Ama bir haft...
-Sus Linda!Sana 9 hafta süre vermeme rağmen notların düzelmedi,bir değişiklik bile olmadı.Benden bir hafta daha isteme.
Linda başını salladı ve odadan çıktı.Sinirlenmişti.Okul/sınıf arkadaşı Valenia Linda'nın yanına gelerek;
-Hey Lin!Bayan Collenson'la nasıl gidiyor?
-Sence?O koca kafasını alıp ezmek istiyorum.
-Anlaşılan durumunuz berbat.
-Berbat kelimesinden nefret ederim Valenia.
-Afedersin.Yüksek sesle:HEY ŞU SENİN HOŞLANDIĞIN ÇOCUK DEĞİLMİİ?
Tüm okul Linda ve Valenia'ya baktı.Valenia:
-Aoow
Linda utanç sonucu oradan koşarak uzaklaştı.Fakat fark etmediği birşey vardı...
https://www.facebook.com/pages/Best-Hikaye/529413347149232 burada +10 olursa ilk bölüme geçeceğiz.Destek verin.