Hoofdstuk 14.Pov. Louise
'Louise?' 'Ow het spijt me, ik zag u niet staan.. Hey Luna Madison' 'Het geeft niet nu ik je toch tegen kom. Ik moet je dringend spreken.' Ik knik en loop haar achter aan. We lopen naar haar kantoor en ik neem plaats op een stoel. 'Louise over je toekomst gesproken. Je word als goed is luna van deze pack.' 'Ik word geen luna, dat word Kate.' De luna schudt haar hoofd en lach. 'Zij word geen luna. Jij bent immers de mate van Aiden en niet Kate. Die posters die in de pakhuis hangen.. Heb jij dat echt gedaan?' 'Ja mevrouw' 'Wil je me geen mevrouw noemen maar gewoon madison?' 'Ja is goed me-Madison' 'En omdat Aiden vreemd ging heb je hem zo teruggepakt?' 'Ehmm... Ja...' 'Nou meid proficiat, ik had het niet beter gedaan. Ik pak hem ook nog terug voor je. Wat hij heeft gedaan kan ik niet tolireren (idk hoe je dat schrijft, of tolereren). Zo behandel je je mate niet. Afgewezen of niet. 'Die trainingen gaan vanaf morgen van start. Je kent de tijden?' 'Ja' 'Goed ik moet nu dringend wat zaken regelen. Ik zie je nog later Louise' 'Bye'
Ik loop naar beneden. Ik midlink Jake.
~Jake, heb jij de magische boek?~
[Ik heb die boek niet en Hunter ook niet]
~ Ow... Dan moet Aiden die boek hebben~
[Kan]
Ik beëindig de midlink met Jake en loopt naar de packwoonkamer. Ik plof me neer op de bank.
Pov. Kate
Die ene bitch Louise heeft mij voor schud gezet voor verschillende roedels. Ik zal haar nog wel krijgen die kreng. En Kelly O My God.... Ze negeert me en kijkt me soms kwaad aan. Arghh.. Wat heeft ze nou? Is ze jaloers dat ze geen vriendje heeft? Ik snap wel dat niemand haar vriendje wil zijn. Ze is niet zo geweldig als dat ik ben. Kijk naar mij, ik heb mooi stijl gitzwart haar. Net zo donker als de duistere nacht. En natuurlijk mijn mooie donkerbruine ogen, mijn vlekkeloze gezicht en ten slotte mijn perfecte lichaam. Dus ja ik ben gewoon te perfect voor woorden.
Ik loop wat rondjes in mijn huis. Ja, ik woon niet in de packhuis, een heel klein deel van de roedel woont daar btw. De rest woont in huizen ofz. Nou genoeg gepraat over anderen en nu weer naar mij. Dus ik ga wraak nemen op hun. Ik ben net achtergekomen dat Kelly de vriendschap met Jolie en Sophie heeft opgezegd. Jo en Soph hadden me verteld dat Kelly het niet meer "leuk" vond om met hun BFF's te zijn. Echt hallo? Wat een loser is ze. Nu is ze echt loner.. Okay ik moet eens naar mijn fantastische vriendje Aiden gaan.
Ik midlink hem. (Aiden is - - en Kate ~ ~)
~ Hee schatteke, waar ben je? ~
In de grote vergaderzaal hoezo?
~ O gewoon.. Zullende bij de parkwoonkamer over een 15 afspreken als je tijd heb? ~
Ja dat kan -
~ Ik zie je later. Ik houd van je ~
Hou ook van jou -
[ Tijdsprong van ca. 15 min ]
Ik loop richting de woonkamer van het packhuis. Ik open de deur en ga op een stoel zitten. Ik zie Louise, die op haar telefoon zit. Omg ik heb echt geen zin in haar. 'Hey Kate' hoor ik een geweldige iemand zeggen. 'Hey Aiden' en ik geef hem een kus vol op zijn lippen. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat Louise het niet gemerkt heeft dat ze ons heeft gezien.
'Waarom wou je afspreken?' 'Omdat ik niet zonder jouw kan' giechel ik. Hij heeft me een kus op mijn voorhoofd en pak mijn handen vast. We lopen naar de andere kant van het woonkamer. Het woonkamer is btw super groot. Ik loop tegen iemand aan en diegene kijkt me moordend aan. ' Hallo Kelly' 'Kate' 'Wat is er nou lieverd?' zeg ik grijzend. Kelly kijkt me dodelijk aan. Als blikken konden doden was ik dood. 'Je mond verloren Kelly? Je kan vast niet tegen dat je niemand heb. Ow wacht die had je maar Justin is helaas dood.' 'Kate... Ik weet niet waar jij je hersenen koopt. Ten eerste jij hebt in principe ook niemand maar tja jij steelt graag andermans haar mate. Ten tweede begin maar dan ook nooit over Justin.' zegt ze koeltjes. Aiden zucht en zegt ' Kelly wil je even weg gaan?' 'Nope' zegt ze rollend met haar ogen. 'Kelly hoor je hem niet? Hij is je alpha later, je hoort naar hem te luisteren. Hij kan je zo uit de pack gooien.' 'Wat leuk, kan hij gelijk al je slettenkeren ook eruit gooien. En andere sletachtige dingen inclusief jij. Daarna je huis slopen omdat niemand in een besmette huis wil wonen.'
'Jij kreng, ik ben wel je Luna later!' Ik geef Kelly een bitchklap in haar gezicht. Ze struikelt naar achteren op de grond. Ik wil nog mijn vuist in haar gezicht rammen totdat ik word tegen gehouden.
'Dat is niet zo slim van je Kate..' Ik kijk naar haar. Zij die bitch die me voor verschillende roedels voor schut heeft gezet. Louise. Ze kijkt me kalmpjes aan en laat mijn vuist los. 'Wat bemoei jij ermee' 'Nou kijk jij hebt een vriendin van me dernet in haar gezicht geslagen. Alleen maar omdat zei de waarheid sprak.' 'Hell no way, jij kan er niet tegen omdat ik JOUW mate heb' ze rolt met haar ogen en zucht. ' Wie zegt dat ik zijn mate ben of beter gezegd was.' ' Ik heb hier geen zin dus spring maar uit de raam en kom nooit meer terug begrepen? Ik ben je luna weetje' 'WHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAH JIJ EEN LUNA? LAAT ME NIET LACHEN' Louise lacht voor mijn gezicht uit. Ik word pissig op der en ram mijn vuist op haar gezicht. Er komt bloed uit haar neus en ze kijkt me moordend aan. 'Hierna wou je hopen dat je maar dan ook nooit bent geboren' zegt ze dreigend. Ze trap in mijn maag en ik vlieg tegen de muur aan. Aiden komt me helpen met opstaan. Hij gaat voor me staan en kijkt Louise kwaad aan. 'Jij blijft met je vieze poten van haar af' 'Jij hoeft niet te zeggen wat ik wel en niet moet doen.' Ze duwt hem ruw opzij en komt op me aflopen. Ik probeer haar te schoppen maar ze ontwijkt het. Ze ramt haar vuist in mijn gezicht en schopt me tegen mijn buik. Ik vlieg naar achteren dwars door de raam heen. Naar beneden. Ik val op mijn hoofd en daarna word alles zwart.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...