Harry mektubu bitirdiğinde gözleri doluydu mektubu bir daha bir daha okumuştu en sonunda titreyen elleriyle mektubu katlamış,kafasını kaldırıp denizin sonsuzluğun bakıyordu.
Yazdığı herşey o kadar doğruydu ki.Ama sanki aynı zamanda da bir hayal misaliydi daha önce hiç farketmemisti Hermione'nin duygularını. Tıpkı dediği gibi o kadar meşguldü o kadar kendini hayata kaptırmışti ki görmemişti ona olan bu yoğun hisleri fark edememişti şimdi düşünüyordu çok kötü biriydi hayatı boyunca iyi günde de kötü günde de yanında oluşuna olması gereken önemi göstermemeşti.Gözlerinin önündeki hazineyi görmemişti.
Ama Ron onu severken o nasıl.?
Nasıl sevebilirdi?
Okul hayatı boyunca Hermione'ye olan duygularını hep dizginlemeye,durdurmaya kalbine gömmeye çalışmıştı evet itiraf etmişti kendini yıllardır inandırdığı yalanı işte bu gün bu mektuptan bu korkusuzca yazılmış satırlardan sonra gerçeğe kavuştura bilmişti.Kalbine gömdüğü aşkın yaralarının ilacını da Ginny de bulmuştu...Daha sonra ona o kadar alışmıştı ki kalbindeki eski hatırayı unutmuştu.
Bu yüzden onun ölümü onu çok yaralamısti onun ölümünden sonra kalbindeki acı tekrar yayılıyordu vücuduna.Yara tekrardan kanıyordu kalp yeniden onu istiyordu..
Peki yapilan seçimler geri dönüşü olmayan sonuçlar mi doğurmuştu ,herşey için çok mu geçti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermione'den Mektuplar
FanfictionHogwats savaşında Moly yetişememişti Bellatrix'in attığı lanet ile Ginny ölmüştüm Harry ancak yıllar sonra kendine gelebilmişti...