Bu Benim Hayatım

410 11 8
                                    

3 aydan sonra çok özlediğim arkadaşlarımı sonunda görebilecektim.Bazılarını çok özlemiş bazılarını ise değil 3 ay 3 yıl görmesem bile iyi olur idi.Evet tam o koca yokuşu çıkarken birinin “Mira” diye bağırışını duydum.Evet bunlar gayet normal di.Arkamı döndüm ve bu kişinin Meriç olduğunu gördüm.A ne güzel 3 yıldır karşılıksız sevdiğim kişi tanıştırayım kendisi çok tatlıdır ve gerçekten şu hani hep gördüğümüz erkeklerden çok fazla farkı var.Öncelikle kibar ya bir kızla nasıl konuşacağını iyi biliyor ama erkeklerleyken nasıl bilmiyorum ama biraz erkeklere kaba sanki şimdi nereden biliyorum hemen söylüyeyim.En yakın erkek arkadaşım söylüyordu.Neyse “Selam” dedim Meriç e.”Selam” dedi ve belimi tutup beni kendine çekti sonra yanaklarımdan öptü.Tamam iyiyim gerçekten zaten bunlar çok normal yani bende diğer erkek arkadaşlarımla öyleyim ve beklide oda beni kankası olarak görüyordur ha neyse.
Telefonuma bir mesaj geldi o sıra Meriç bana bakıyordu bende ona göz izasıyla baktım gözünü başka bir yere çevirdi.Peki öyle olsun elimdeki telefonun kilitini açtım ve mesaj a baktım Pınardandı –Kanka sahilin orada buluşalım diyeydi mesaj.”Kimdenmiş” dedi Meriç “Pınardanmış sahilin orada buluşalım” diyor.Bende mesaja cevap verecek iken “Gidecek misin” dedi Meriç.O sırada yokuşun sonuna gelmiştik.ve Meriç e doğru döndüm ve “Gidiyim mi?” dedim.O sırada Meriç in en yakın arkadaşı Emre geldi yanımıza.”Selam” dedi ikimiz e de.”Yoksa siz biliyordum be sonunda ya” ben Meriç e Meriç bana baktı ikimizde aynı anda “Ha” demekle yetindik.”Özür dilerim tamam ben sizi öyle görünce”  sonra kendime baktım Meriç e baktım Meriç kolunu belime dolamıştı o yüzden öyle anlamış olabilir.Meriç bana baktı ve tam bir şey söyleyecekken telefonum çaldı.Açtım ve

-Nerdesin sen Allah aşkına ?

+Biraz oyalandım kanka okulda buluşalım tamam mı ?

-Off ömrümü yedin tamam. Telefonu kapattım ve Emreyle Meriç e geri döndüm “Hadi gidelim” dedi Emre.Ve okula doğru yürümeye başladık.Meriç Emreye dönerek “Senin arabaya ne oldu?” dedi.Emrede “Ya abi geçen gün kaza oldu serviste” dedi.Oha Emre kaza yapmış.”Oha ne zaman oldu ?” dedim heyecan ve merakla.Meriç ise sanki benim sevgilimmiş gibi neden böyle heyecanlandın bakışı attı.Tamam yani anlamıyorum onca olaylardan sonra yaptığı bu şey çok garip.”Ya işte şerefsizin biri geldi arkadan çarptı oru….” Tam lafını tamamlıcakken Meriç “öhöhöö” ledi.Yani bu yeter küfür etme oluyordu,halbuki kendisi küfürbazın teki.
Neyse öyle böyle okula geldik.Kapıda Pınar ve Selin beni bekliyrdu Sena bana değil daha çok Emre ye bakıyordu.Sevde ise beni görür görmez bana sarıldı.”Abi çok özledim seni ya” dedi.”Bende aynen kanka çok güzel şeyler oldu anlatmam lazım” dedim der demez elimi tuttu ve beni onların arasından çekti Emre arkamızdan “Nereye ya” dedi bana.Bende Sevdeyi göstererek arkamı döndüm.
”Ne oldu kanka” dedi kimsenin olmadığı bir ortama gelerek “Meriç bana bugün beni görünce belimi tutup beni kendine çekti sonra yanaklarımdan öptü.” Sevde bildiğin çığlık attı “Olum bence bu çocuğun aklı başına gelmiş sonunda ne diyorsun?” dedi.”Bilmiyorum ama ben onu sevemeyeceğim ya başkasını sevmem lazım 3 yıl abi ya önceden olduğu gibi olursa”  dedim üzgünce “Olmayacak hem bak bizim sınıfta Sen ben Kumsal Meriç Emre varız.” Dedi “Pınar yok mu” dedim “Maalesef ama o hem bizim karşı sınıfta hem de onların sınıfında Buse ve Efe var” dedi.Oye eski sevgilisiyle aynı sınıfta ama Buse de var busene çok güzel olcağa benziyor. :)

Hep Seni SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin