•••KAVGA•••

24 1 1
                                    

Babam onayladıktan sonra bana motorun anahtarını attı.Motora bindikten sonra derin bir nefes alıp "Hadi bakalım, macera başlasın."

¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨

Motoru gitgide hızlandırıyor, sürekli arkamdan gelen polis var mı diye kontrol ediyordum. Ara sokağa girip biraz düşündüm. Nerede kalacağım aklıma gelmiyordu. Ceketimin cebine baktığımda altmış beş lira, birazda bozuk para vardı. Parti başladığından beri de bir şey yememiştim. Yakınlarda bir kafe olduğunu duymuştum. Motora binmedim ve yürümeye başladım. Kafeyi görünce etrafıma bakıp içeri girdim. Köşede bir masa boştu. Kısıtlı menüye baktığımda genellikle kahve çeşitlerinin olduğunu gördüm. Kasaya gidip sıcak çikolata ve cheesecake fişi kestirdim. Yerime dönerken telefonum çaldı. -Efendim.-

-Mina neredesin? Geri döndüğümde yoktun. Herkes seni arıyor.-

-Şuan yanında bizimkilerden biri varsa, hemen bir şey uydurup uzaklaş. Hemen!-

........ -Tamam dışarıdayım şuan.-

-Hatırlıyor musun. Senden Şule hocanın numarasını istemiştim.-

-Evet, ne alaka?-

-İşte kesin o yaptı, polisleri o aradı.-

-Ne yaptın ki, söylesene!-

............

Mert'e her şeyi anlatmıştım. Ve bu benim en dayanamadığım konuydu. Anlattıktan sonra pişman oluyordum. Ama umarım Mert iyi biridir ve kimseye söylemez..

Karnımı biraz doyurduktan sonra çıkışa yürüdüm. Hava karanlıktı korkuyordum ama belli etmiyordum. Motoru park ettiğim sokağa girdiğimde, etrafıma bir sürü kız çıktı. Hepsi süslüydü, havalı duruyorlardı. Ne kadarda öyle olmaya -bir zamanlar- çalışsam da olmamıştı. Yapamamıştım. Siyahtan başka bir renk giydiğimde rahatsız oluyordum, dekolteli şeylerden rahatsız oluyordum. ojeden rahatsız oluyordum, kız parfümlerinden rahatsız oluyordum. Bir zaman sonra alışmaya çalıştım.

Etrafımdaki kızlara bakarken arkamdan biri saçımı tuttu. İlk sıçradım ama toparlamam uzun sürmedi. Dirseğimle kafasına vurdum ve arkama dönüp tekme attım. Ardından diğer kızlar saldırmaya başladılar. Önce biri yerden sopa alıp bana yöneldi. İşte bu kızı sevdim. Öyle saç baş değil yumruklarla gelin bana.

Uzun sopa ile omzuma vuracaktı ben omzumu çekip sopayı tuttum, tüm gücümle geri ittirdim ve sopayla kendi yüzüne vurmasını sağladım. Oda gözünü tutup çekilirken iki kişi beni tuttu.

Ardından karşıma bir kız geçti ve karnıma yumruk attı. Nefesimi kesen bir acıydı. Mideme yerleşen taş nefesimle batıyordu. Aklıma gelen bir şey vardı ki bunu kullanmam iyi olurdu. Kız ikinci yumruğa hazırlanırken sanki arkasında biri varmış gibi "İşte o da geldi!" Bir anda tüm dikkatler dağıldı, bende boş durmadım. Beni tutan kızların boşluklarından faydalanarak kollarımı çekip kafalarını birbirine çarptım. Seslere geri bu tarafa dönen kız diğerlerine karşın güçlüydü. Yüzüne attığım yumruk sadece sağ omzuna dönmesini sağladı. Ama onun bana attığı ikinci yumruk çenemi acıtmıştı. Ben de ona vurmaya yeltendiğimde kolumu büküp beni yere doğru bastırdı. Canım bu sefer cidden acıyordu. Sol dirseğimle karnına vurdum, ayağa kalkıp kalbinin üzerine de vurdum. Yere doğru eğilirken yakamdan tuttu. Bende boynunun arkasından öne bastırıp, dizimle yüzüne vurdum...

¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨

Kavga bitmişti. Ama benim şok halim daha bitmemişti. Motoru orada bırakıp yürüyüş alanına gittim. Banka oturup sakinleşmeye çalıştım. Kafamı kaldırıp etrafa bakınıyordum ki; Çok daha çabuk rahatlamanın sırrını hatırladım..

-GRAFFITI-

-GRAFFITI-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buydu.. Hayatımda yaptıklarımdan en güzelleri. Kimse anlamazdı ama ben böyle ağlıyorum. Bütün duygularım, isyanlarım,mutluluğum..

Ben hayranlıkla trafoya bakarken arkamdan alkış sesi duydum. İlk başta beni azarlamaya gelen bir vatandaş sandım.. Arkaya döndüğümde ise öyle olmadığını anladım....

¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~¨~

Bölümün sonuuu.. Neden kimse yorum yapmıyor? Orada bak yıldız duruyor. Oda senin ona basmanı bekliyor.. :))

SADABADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin