Lili
"Mio! Prosím ne!" začala jsem křičet. Slzy mi tekly proudem a sotva něco viděla.
Začala jsem s ní třást.
Slyšela jsem jak někdo volá záchranku a všude někdo křičí. Kulku jsem měla dostat já ne Mia. Už si toho zažila dost chtěla jsem aby to už přestalo. Dave..Nick.. Problesklo mi hlavou. Podívala jsem se kolem sebe ale v tom davu jsem je nikde neviděla.
Najednou přiběhl Nick."No tak! Mio! Neodcházej mi. Opovaž se mi odejít"
"Nicku promiň, já.. Všechno je to moje vina"
Podíval se na mě s nechápajícím pohledem.
"Ty za nic nemůžeš Lili to já.. Měl jsem čekat že to nenechá jen tak." Bouchal pěstí o zem dokud to nekřuplo. Stáhl obličej do bolestné grimasy. Už ani neví co dělá.
"Nicku uklidni se" přiběhne za ním Dave a chce ho odvézt pryč.
Nebezpečně zavrčel a vyrval se z Daveova sevření.
Dave ho radši nechal.Nick vzal Miu do náruče a začal vzlykat.
Nick
Jestli mi odejde nezvládnu to. Bez ní ne.
Tak moc ji miluju a jestli mi umře, umře i část mě s ní.
Už jsem to nevydržel."Kde je sakra ta záchranka?!!" zařval jsem na celé kolo.
Nikdo neodpovídal.
Potom najednou někdo zakřičel. " už dorazila!" až teď jsem uslyšel sirény.
Vběhli sem snad čtyři záchranáři. Dávali jí infuzi, měřili tlak a bůh ví co ještě. Udělal jsem jim místo a sledoval to všechno.
Dave drží Lili a pláče. Kdyby ji nedržel Dave, nejspíš by spadla."Jak je na tom?" nemohl jsem to vydržet.
"Zatím žije ale když dovolíte musíme ji rychle odvést nebo tu vykrvácí."
Donesli nosítka a hned jí dali do auta.
"Chci jet taky." jeden se na mě podíval a nakonec přikývl. Ještě jsem v rychlosti řekl Daveovi co má udělat a už nastoupil do sanitky.Cestou jsem držel Miu za ruku. Už ji neměla tak vřelou. Měl jsem chuť ho zabít. Není to můj bratr. Až přijedu zpátky vlastnoručně ho zabiju!
Po pár minutách jsme zastavili a už byli v nemocnici.
Šel jsem tam kam to šlo ale na sál mě už nepustili.Čekal jsem hodiny než za mnou přišel doktor.
"Pan Nick Davison?" přikývl jsem.
"Ano?"
"Vaše slečna je naštěstí v pořádku když nepočítám tu zašitou díru u klíční kosti. Měla veliké štěstí, že kulka netrefila kost, ale ztratila docela dost krve než ji sem přivezli."
Zatímco mluvil, poslouchal jsem a hltal každé slovo.
"Musíme si jí tu nechat na pár dní a potom by jste si ji mohl odvézt."
Přikývl jsem."děkuju"
"Nemusíte mi děkovat, ale někdo by se rád dozvěděl některé informace." řekl a ukázal na dva policajty.
No bezva ještě tohle řešit.
Došel jsem k nim a všechno jim řekl.
Sice jsem to trochu předělal tu historku, ale jinak jsem jim řekl že můj přítel Dave slavil narozeniny a že se najednou rozpoutalo peklo s neznámými muži a postřelili Miu.Sice se na mě dívali jak na debila, ale nakonec přikývli a odešli.
Oddechl jsem si, ale věděl jsem že budou vyslýchat všechny co byly na oslavě.
Jenže teď jsem neměl náladu ani čas to řešit.
ČTEŠ
Living With Bad Guys #(Mafiánův Zajatec)
RomanceTohle je o jedné dívce jménem Mia, které je 17 let a žije s rodiči. Jednoho dne ji ale unese největší gang mafie. Mia se chce dozvědět proč zrovna ona? Odpoví ji na její otázky nebo ne? Bude mít 22ti letý boss mafie Nick slitování a pustí ji domů a...