cesta domů

250 20 0
                                    

Když jsme šli hlouběji do lesa, už kolem nás se potulovali jiní vlkodlaci a tvářili se naštvaně a to dost. Potom jsme šli až ke skále, kde jsem šla jenom já, Kiara dál nemohla. Protože by to znamenalo, že se chce stát následujícím vůdcem smečky. A najednou někdo promluvil.
M: tak ty jsi ta holka, pro kterou by Kiara klidně umřela.
A hned vyšel Mal-ach na skálu. Vypadal dost otráveně, jak mě vydí.
C: chtěla bych s tebou udělat dohodu.
M: a jakou?!
C: můžu s tebou mluvit o samotě?
M: jistě! 

a hned šel za skálu, pronásledovala jsem ho.

C: Něco ti dlužím za tu packu, a mně napadlo jestli ti nechybí jeden člen smečky?

M: ano dlužíš mi něco za tu packu, a také že mi chybí pár členů smečky. Co máš na mysli?!
C: ráda bych se stala členkou tvé smečky za tu packu. Pokud samozřejmě chceš?

A hned se pousmál. 

M: proč ne?! Takhle krásná dívka nejde odmítnout. Doufám že nebudu litovat svého rozhodnutí.
C: to ti přísahám! Ale je tu malý háček můžu až při červeném měsíci.
M: žádný problém ten už je za 2 týdny. Klidně jdi do té své vesnice a všem řekni sbohem, protože to bude naposled co tě vídí v téhle podobě.
C: dobrá ujednáno tedy za 2 týdny. a hned jsem odešla.


Tak co mu říkáte?!?! Schválně jak na její příchozí bude reagovat vesnice a hlavně co ona na Lili a Jacoba?!?!

VLČÍ KREV [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat