" DEREK KRISTEN YOK ! " dedim. derek endiselenerek " NEREYE GIDER BU KIZ SAAT COK GEC OLDU BASINA BISE GELMIS OLMASIN " dedi. " DEREK KALK HEMEN KZIIMIZI ARIYALIM " dedim. godor " BEKLEYIN BERABER GIDELIM " dedi. kafami salladim lara " BEN DONNAYLA SATODA KALIRIM SIZ GIDIN " dedi. aceleyle ciktik evden arabaya bindik derek gaza basti yollarda kristeni aradik hic biyerde yoktu hemen telefonu alip aradim " ULAISLAMIYOR ! " diye bagirdim. derek " HAYATIM SAKIN OL SIMDI BULURUZ " dedi. aglamaya basladim " DEREK ONU DISARI CIKARMAMALIYDIK" dedim. godor " SAKIN OL MINA SAKIN BULUCAZ " dedi. ben hala agliyodum kizimi kacirmislar nasil sakin olabilirim ki. canim yaniyor dereke " BIRAZ DAHA HZILI SUR " dedim. derek " TAMAM HAYATIM " dedi. biyerde durduk hemen inip sokakta bagirarak aramaya basladim derekte ariyordu godor da bir dk godor napiyor ? nerede godor ?? " BURDAYIM MINA " dedi. hemen arkami dondum " GODOR NERDEYDIN" dedim. " SURDA BOS ARAZI VARDI BELKI ORDA OLUR DIYE ORAYA BAKMAYA GITTIM" dedi. kendime gelerek tekrar kristeni aramaya basladim. dereke sarildim aglamaya basladim " YOK HIC BIYERDE " dedim. derek " SSTT HAYATIM AGLAMA BULUCAZ ELBET OFF NERELERDESIN KIZIM" dedi. arabaya binip satoya tekrar geri donduk. agliyarak oturdum lara elini sirtima atti beni gecistirmeye calisti. " KZIIM KACIRILDI ! " diye bagirdim. derek yanima oturdu kafasini boynuma koyarak " ONU BULUCAZ HAYATIM NE PAHASINA OLSUN BULUCAZ VE ONU KACIRANI BIZZAT KENDIM OLDURUCEM " dedi. aglamaktan gozlerim kan dolmustu artik kendimi iyi hissetmiyordum. derek beni kucagina alip odamiza cikardi yataga koydu ustumu orttukten sonra yanima yatti. gozlerimi artik acamiyordum aglamktan yorgun dusmustum. uykuya daldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirler
Vampirebu sabah keyifli bir şekilde uyandım kahvaltımı yapmak için mutfağa indim ne yiyeceğime karar verdim o sırada kapı çaldı açmak için yanına gittim kapıda ise eski sevgilim jonathan duruyodu jonathan senin burda ne işin var dedim elini kapiya koyarak...