Το πρωινό ξύπνημα ήταν τόσο ωραίο οσο και ο χθεσινός ύπνος. Πραγματικά πάντα με εκπλήσσει αυτό το παιδί και μετά το χθεσινό ξέρω πως κάτι τρέχει ανάμεσα μας και από τους δύο.
Εχω ξυπνήσει πιο νωρίς από την Κρίστιν και έχω φτιάξει ένα πλούσιο πρωινό που τρώει ένας στρατός ολόκληρος. Εχω διάθεση να κάνω τα πάντα, φανταστείτε ακόμα και Γενική στο σπίτι. Ποιος; Εγώ! Τέλος πάντων, χάρη στον Ιαν ακόμη και τον συννεφιασμένο ουρανό τον βρίσκω απίστευτο.
"Καλημε..καλε τι είναι όλα αυτά εσύ τα έκανες;;" μου λέει έκπληκτη και εγώ της προσφέρω τον καφέ της. "Ναι ολααα εγω. Καλή σου μεραα Κρι." "Για μισό λεπτό. Για να με φωνάζεις Κρι σημαίνει πως είσαι πολύ χαρούμενη. Το οποίο σημαινει πως έγινε κάτι σημαντικό για να είσαι χαρούμενη. Και μόνο εγω και ο Ιαν μπορούμε να σε κάνουμε τόσο χαρούμενη. Οπότε ξέρασε τα όλα μωρή."
"Ηρθεεε χθες κάτω απο το σπίτι για να με πάρει αγκαλιαα ο γλυκός μουυ! ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΙΤΙΙΙ!!" τσιριζω και χορεύω τον χορό της χαράς. Δικός μου είναι μην το ψάχνετε. "Ώστε ετσιιι ο κύριος Ιαν." "Ναι ετσιι το μωρό μου. Λοιπόν τώρα έλα να φάμε γιατί δεν θα πανε χαμένα όλα αυτά." λέω και δείχνω το γεμάτο τραπεζι.
Αφού καταβροχθίζουμε οοοοοοτι υπήρχε πάνω στο τραπεζι καθόμαστε και δεν κάνουμε απολύτως τίποτα. Το καλύτερο πραγμα αλήθεια. Και εκεί που χάζευα την τηλεόραση που είχε παιδικά χτυπάει το κινητό μου. Η αδερφη μου σκατα. "Έλα να με πάρεις τώρα από το αεροδρόμιο μόλις κατέβηκα και δεν αντέχω άλλο εδω μέσα με τόσους άθλιους ανθρωπους!" "Καλημέρα και σε εσένα Κατερίνα." "οκ τώρα έλα να με πάρεις." "Εντάξει έρχομαι μην είσαι τόσο ο υστερικος εαυτός σου." και της το κλείνω. "Πας να πάρεις τον χάρο εε;" μετά από έναν αναστεναγμό της λέω "Ναι. Πάω να αλλάξω και φεύγω κρι."
Βαζω μια απλή ριχτη μαύρη μπλούζα που φτάνει λίγο πιο κάτω απο τον αφαλό και ένας ψυλομεσο τζιν. Κατεβαίνω τις σκάλες και αφου την χαιρετάω φεύγω. Παίρνω τηλέφωνο τον Ιαν αν μπορεί να με πάει γιατί το δικό μου αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο. Ο γλυκός μου ξεκίνησε ήδη και τα επόμενα 3 λεπτά βρίσκεται με το αμάξι του μπροστά μου.
ESTÁS LEYENDO
Βρώμικα Παιχνίδια
Novela JuvenilΜπορεί να είναι ο κολλητός μου αλλά σε αυτήν την φιλιά δεν υπάρχουν κανόνες. Όπως νιώθω το φτερούγισμα στο στομάχι μου όταν με φιλάει, το ίδιο νιώθει και αυτός όταν τον κοιτάζω. Μεγαλώσαμε μαζί, αλλά ο δεσμός μας είναι πανω από την φιλιά και κάτω απ...