Sfat de viata

41 3 1
                                    

Mno, poate ca ar trebuii sa incep cu inceputul si sa zic toata povestea vietii mele, desi, mi-ar lua romane... si mi-ar trebuii un car de timp. Deci, o sa incerc sa va zic cat mai pe scurt.... totul! 

          Deci, sunt o fata care.. iese din casa cam din an in Paste, si toti prietenii mei se intreaba... ce pot eu face in casa atata timp?? Poi, nu ar fi bai sa zic cate ceva :"> nu?? 

      Odata, am iubit un baiat... 3 ani consecutiv!! (stiu, am fost o proasta, asteptam trenul in aeroport.. ), si pentru ca am fost.. de atatea ori... cum sa zic eu.. calcata in picioare, si eu si mandria mea, m-am refugiat in aceasta mica "inchisoare" care pentru mine este un loc salvator.. 

Mi s-a spus ca eu traiesc in propria mea lume, si sunt desprinsa de realitate, si nu contrazic asta!! :) Putini o sa inteleaga ce spun eu si le multumesc acelor oamenii ^_^ . Deci sa ne intoarcem la oile noastre, am iubit baiatul ala si el mi-a frant inima, m-am refugiat si am inceput sa imi fac greu prieteni, sa fiu mai nesociala, retrasa, timida.. cu greu am trecut peste, insa nu am zis asta la nimeni, am pastrat totul in mine, pentru ca eram practic..instabila emotional, psihic... dar am trecut acum peste.. si... am inceput sa vorbesc cu persoane de pe internet din diferite zone ale tarii:Timisoara, Targu Jiu, Bucuresti, etc. M-am atasat cu timpul de acele persoane, am inceput sa am sentimente fata de ele.. erau.. ca un fel de.. prietenii fara trup... adica.. nu ii puteam strange in brate sau chestii.. doar vorbeam... fie pe skype, fie pe facebook... si .. acele persoane au inceput sa aiba sentimente pentru mine!! ^.^ M-ai mult decat de prietenie..  "cica" .  Am fost impreuna cu un tip... care ma iubeste pana si acum...oofff.. faza este ca, eram atat de sensibila, devenisem atat de... invizibila si ma simteam atat de dureros, incat m-am atasat de persoanele de pe net, si am uitat de cei din realitate.. dar, am ramas si eu.. cu un fir de speranta... o prietena, care, se pare ca nu m-a abandonat asa cum ceilalti au facut-o.. off... faza e ca.. prieten, iti poate fi si cel de pe ent, si cel din realitate, distanta e singura problema! dar.. nu toti prietenii raman cu tine! Si trebuie sa fi pregatit pentru orice! Sincer, sia cum sunt la fel de retrasa, faza e ca.. acum am invatat sa zambesc si sa rad cu adevarat, si sincer, nu imi mai pasa de chiar toti.. :) Faza e ca.. sunt multe persoane pe net cu care poti sa ai multe in comun, si poate fi chiar persoana pe care o sa o iubesti toata viata, faza este ca... nu orice de pe net.. este okay, pentru ca, vedeti voi, sunt niste jeguri de oamenii care mai fac tampenii si prostii si isi bag joc de toti si ii baga in rahat! persoanele alea nu merita atentie! Dar, trebuie sa stii in cine trebuie sa ai sau nu incredere.. :) Si acum sa traducem din romana in romana.. ce am zis eu aici este ca.. prietenia nu are limite! Si nu conteaza orice tampenie!  Si.. ca trebuie sa zambiti mereeeu! 

Poi, e prima mea poveste de genu' deci sper sa va placa.. ^.^ data viitoare o sa incerc sa o fac amuzanta.. :)) 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Sfat de viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum