Ráno ma zobudil ten krásny zvuk budíka a kňučanie Teddyho. Potom prišla Timea "No dobré ránko" povedala ako keby bolo 12:00 "Ježíš nepreháňaj však je.." Vtedy Timea uhla aby som videla na hodinky. "13:50?!" Povedala som a vyskočila som z postele. "Teddy je vyvenčený a raňajky máš na stole" žmurkla a odišla do obývačky. Z minulej noci som si nemapätaka nič. Ale nie z toho, že by som pila. Išla som spať neskoro a vstala som neskoro! Pozrela som si kontakty, že idem zavolať mame. "Leo?! Kto je sakra Leo?!" Vyvrieskla som. Mala som ho v kontaktoch a nevedela som prečo. "Ahaaaaa" už mi to došlo. Potom som sa iba postavila a išla na tie raňajky. Čakala ma praženica (trošku studená) a pomarančový džús.
LEO:
Ráno som sa zobudil úplne vyspatý. Ale stále som mal na mysli Lucy. Tak krásna žena.. "Leo!" Zvrieskla na mňa Chloe. "Chloe!" Zvrieskol som po nej tiež. "Čo si robil včera s tou ochechuľou?!" "Len sme sa rozprávali!" "Ukáž telefón!" Natiahla sa rukou po telefón. "Prečo máš jej číslo?!" "Prosím ťa nerob histériu" "vieš čo? Končím s tebov. Je koniec!!" Povedala a odišla. Nič som si z toho nerobil. Len ma využívala. Dal som si raňajky, hodil na seba tričko a kraťasy a išiel von. "Čau Leo!" "No nazdar!" Pozdravil som Matta. "Tak čo si robil včera?" Spýtal sa zvedavo. "Zoznámil som sa s krásnou barmankou" "Meno?" "Hej! Ukradneš mi ju, keď ti to poviem!!!" Povedal som mu naštvane. "Sa neposer. A čo Chloe?" "S Chloe som skončil" "konečne?" "Ano.. neriešime to a poďme cvičiť!" Zavelil som a doťuahol som ho do posilky. "FitGym mám rád" povedal Matt.
Lucy:
"Mňam! Šikovná!" Pochválila som Timeu. "Haf!" Odpovedala. "Idem do posilky.." povedala som Timei. "Ok. Tak ja zatiaľ urobím obed." "Ok! Zajtra ja!" Zasmiala som sa. Potom som si zbalila veci a odišla z domu. Zavolala som si taxík. "Kam to bude?" "Do FitGymu" "Dobre!!" Pousmial sa taxikár a odviezol ma tam....
Pokračovanie nabudúce :)
Ttetur1️⃣7️⃣
ESTÁS LEYENDO
Čo tým myslíš?
De TodoAhoj volám sa Lucy mám 20 rokov, chodím na hotelovú školu a pracujem ako barmanka.