~Hoofdstuk 35~
"Chels wie was dat" vraagt Ties.
"Niemand" Mompel ik zacht. "Het klonk niet als niemand" Ik zucht diep. "Het was gewoon niemand oke" zeg ik geïrriteerd. Ik hem niet betrekken in al mijn problemen. Dat heb ik al teveel gedaan. Hij blijft me een tijdje bedenkelijk aanstaren.
"Vertrouw je me wel" Vraagt hij uiteindelijk. Ik knik "Waarom mag ik het dan niet weten" vraagt hij weer. Een brok onstaan in mijn keel. Er komt niet veel uit behalve vaag gestotter.
"Wat zeg je Chels"
"Ik wil je gewoon niet opzadelen met al mijn problemen. Je hoeft je niet zoveel zorgen over mij te maken" zeg ik met veel moeite. Ik laat mezelf op het bed vallen.
"Juist als je het niet verteld maak ik me zorgen. Dus wil je het alsjeblieft vertellen?" Hij gaat naast me op bed zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Ik weet niet hoe" Hij haalt een hand door mijn blonde haren. "Chels, zeg alsjeblieft wie het was"
"Job" zeg ik bijna onverstaanbaar. "Wie de fack is Job?"
"De tweeling broer van Kelsey" Antwoord ik. "Dat verklaart een hoop" Het blijft een tijdje stil.
"Sorry dat ik niet meer wil zeggen" Verbreek ik de stilte.
"Hey, dat maak niet uit Chels. Het heeft geen haast" Hij haalt zijn hand door mijn haar. Ik begin spontaan te glimlachen.
"Ik hou facking veel van je" zeg ik random. Hij laat een klein lachje horen. "Ik ook van jou Chels. Ik wou dat ik je duidelijk kon maken hoe facking veel je voor me betekend. Ik meen het je bent mijn alles" Een warm gevoel ontstaat in mijn buik. Ik haal mijn hoofd van zijn schouder af en druk mijn lippen op de zijne.
---------------------------------------
"Zozo dat duurde lang. Wat is er allemaal gebeurt in die kamer" Zegt Joey grijnzend als we de mac binnen lopen. "Ja mijn eten is al op" zegt Maarten.
"Ja maar jij eet gewoon veel" reageert Job op Maarten. "Helemaal niet" Zegt Maarten verontwaardig. "Dit zijn allemaal spieren" Job schiet in de lach. "Tuurlijk Maarten jij wel"
Ik neem plaats naast Sarah aan tafel en Ties gaat tegenover mij naast Gio zitten. "Dus Tiesje wat is er net in die hotelkamer gebeurt" vraagt Gio grijnzend. Het enige antwoord wat Ties geeft is een middelvinger.
Wat een rare jongens...
>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>_>
Hey,
Ja je zal je wel afvragen wie ik ben. Ik ben dus die mongool die 2 weken niet update. Diepe schaam. Iedereen mag me verrot schelden!!!!!!!
Maar wie heeft dit boek allemaal in hun bibiotheek???
en hoe zien jullie cijfers er tot nu toe uit??? Mijne zijn opzich wel goed 4 zevens en 2 vijfen.
xxx Rosalie
vote/comment/follow?
JE LEEST
Saved || TIES ☑️
FanfictionWaarom ben ik hier nog? --- De 16 jarige Chelsea word gepest. Haar leven is 1 grote hel. Haar ouders zijn verongelukt toen ze 10 was. Sindsdien woont ze bij haar tante, die bijna nooit thuis is. Door iedereen word ze in de steek gelaten. Ze word...