Part 18 : Her

259 18 8
                                    

Tae reyn meletak bagasi di sisinya. Anneyong ade sesiapa di rumah tak? Noona dah sampai nih!!

"Hurm macam takde sesiapa pun" takpelah masuk dulu ah nanti aku buat lah surprise untuk dorang!

"Wow suasana yang baru! Mana bilik tae eh?"

Beg bagasinya diletakkan berhampiran dengan sofa.Matanya tertancap pada sesuatu yang menarik perhatiannya.

Iaitu frame gambar yang memaparkan imej taehyung dan rakan-rakannya. "Haish rindu betul dekat korang semua! Lelagi yoongi...nanti aku nak jumpa dia ah lama tak jumpa')"

"Ehh ni apa? Macam kad jemputan je...Tae Reyn mengambil kad berwarna biru langit yang terletak elok dihadapan frame gambar Yoongi.

"What?!!!" Terbuntang mata Tae Reyn apabila membaca isi kandungan kad tersebut.

You're invited to our wedding ;

Min Yoon Gi
&
Son Chae young

On 10th oct 2016
based on the address given.

Blah blah blah

Huhui bday jimin! Pibedayyy baby mochi smol kyeot!!!!


Min Yoon Gi sanggup kau buat aku macamni? Kau nih memang tak reti nak hargai perasaan orang! Sejak dulu lagi kau kejam Yoongi... Tae Reyn melempar kad itu kasar ke atas kabinet itu semula.

Aku rasa better aku tak payah munculkan diri aku lagi dekat sini. Yang penting aku perlu sembunyikan diri aku dulu.


1Oth oct huh? Lagi sehari saja.. Herm Son Chaeyoung~ baik kau tunggu kejutan sebenar dari aku.Kau patut tahu yang Yoongi tu milik aku dari dulu sampai sekarang. Dia aku punya!

Kata Tae Reyn lalu mengambil bagasinya dan keluar dari rumah tersebut.

I'm sure all of you must miss me a lot. Just wait for my comeback okay.

Tae reyn tersenyum sinis lalu pergi menaiki teksi yang lalu dikawasan perumahan tersebut kepada kawasan yang agak jauh dari situ.

-
MYG POV

"Harini adalah hari untuk kita hang out setelah sekian lama! Cheer up gais!!"Hoseok mula menjerit sambil mengoyangkan tangannya di kafe tersebut tanpa segan silu.

"Hey leklok arh perangai kau tu. Kang jatuh martabat aku sbg boss kafe ni haa. Kau nak tanggung rugi?" Kata jin sambil tangannya menepuk peha hoseok kuat.

Yea Kim Seok Jin salah seorang Dari Kawan aku sebab minat mendalam dia terhadap memasak , so dia buka sebuah kafe sederhana jelah taklah besar mana pun.

"Ah ah hyuuung! Sakitlah " Hoseok mengaduh kesakitan. Tangannya tak berhenti2 daripada mengusap pehanya.

"Padan muka lain kali duduklah diam diam...ni tak nak kecoh je sepanjang masa" Kata Namjoon dengan Nada yang menyampah.

It's you? || MygWhere stories live. Discover now