Som Thomas, mám 16. Môj živel je oheň. Bývam s mojím starším bratom Sebastianom ktorý má 24 v dvoj izbovom byte. Mama nám zomrela keď som mal 4 potom sa o nás musel starať otec ktorý práve na bratovu 18-tku zmizol, bolo počuť motor a bol fuč, doteraz nevieme kde je a ani nam nechýba, nebol moc dobrým otcom. Sebastiana mám rád a som šťastný že práve on je môj bratček. Sebastian ovláda tiež živel ohňa, ako ja. Učíme sa na Fantazme - škola pre upírov, vlkodlakov a živlových mágou. Môj najlepší kamoš z detstva je Christian je upír, ale je s ním sranda ma taktiež 16 rokou, poznám ho od mojich 5 rokou, ked som nastúpil na skolu. Niekedy mávam problémy moc mi môj živel nejde namiesto toho aby som ho ovládal on ovláda mna čo je nezvyklé hlavne pre náš živel ktorý by sa mal učiť veľmi rýchlo, brat hovorí že treba čas, ale aj tak radšej by som sa učil vodu než ten sprostý oheň. Inak Seb (skratka Sebastian) už chodí na druhú školu, ale jemu to ide perfektne niekedy ma aj doučuje on by chcel byť učiteľom na Fantazme, je to veľmi zaujímavá práca hlavne keď polovica žiakou v hale nedáva pozor a na týždennej skúške zlyhajú. Inak aby som vam to vysvetlil je 15 Stupňov (Niečo ako ročník) 1-6 stupeň je malá prax 6-15 Stredná prax, ďalšia škola nieje povinná, ale tam je 5 stupňov 1-2 základný 2-5 pokročilý, je aj Fanatazma-Stupen ktorý sa učí na inej škole obsahuje 2 stupne (potom môžte učiť alebo sa školiť u profesionálov) 1 rok = 1 stupen Škola začína od 5 rokou. Ja som na 11 stupni, každý stupeň má 5 tried označujú sa rímskymi číslami ja sa učím v IV. Každý týždeň sa robia skúšky vždy v piatok kto nedá skúšky musí sa celú sobotu učiť a skúsiť ich na ďalší piatok. Na konci roka sú primárne skúšky, kto ich nedá opakuje stupeň alebo robí skúšky cez voľné dni leta ( Letné prázdniny) v každom ročnom období máme 3 týždne oddychu voľné dni jari, leta, jesene, zimi.
.....
Prišiel som domov a ako obvykle som pozdravil brata ten sa však neozval, zakričal som znovu, zas nič dúfam že nezaspal, no čo už tak idem mrknut do izby...."Sebastiaaan kde si?!" Na stole vidím papier a na ňom.
YOU ARE READING
Fantasma
FantasyThomas 16 ročný mág, živel ohňa ktorému zomrela mama, otec odišiel ked mal 10 nastastie ma 24 rocneho brata Sebastiana taktiez maga ohna. Chodi do specialnej skoly ( Citajte uvod ak chcete vedia viac o skole) je na 11 stupni a IV rocniku. Vlaste zij...