Da, vreau

452 24 2
                                    

Justin Bieber

Stau in pat si ma uit la ea cum doarme. E atât de frumoasa. Când am aflat ca are din nou incredere in mine imi venea sa o iau si sa începem din nou sa facem un copil. Dar m-am abținut din păcate. Ma ridic încet sa n-o trezesc si ma duc la baie. Imi fac un dus si după ce termin ma duc la bucătărie unde fac micul-dejun. Ma gândesc sa fac niste clătite cu ciocolată, frisca si cirese. După ce termin o vad cum sta in usa si se uita la mine. Incep sa pun farfuriile pe masa si clatitele. Lui Caroline ii pun patru clătite si mie trei. Ne punem la masa si începem sa mâncăm.

- Tu de ce ai doar trei? ma intreaba ea.

- Pentru ca numai am si nu prea imi este foame. ma justific eu.

Ea începe sa taie o clatita. O taie in jumatate si o parte o păstrează pentru ea si o parte mi-o da mie.

- Ce faci? Nu trebuie sa-mi dai mie.

- Esti iubitul meu si țin la tine asa ca vreau sa mâncăm amândoi la fel. Si in plus oricum era mult si pentru mine. spune ea.

Numai spunem nimic si începem sa mâncăm. După ce terminam de mâncat ea se duce sa spele vasele. Eu o iau pe la spate si incep sa o sărut pe gât. Ea se gadila la atingerea buzelor mele si asta imi place mult. După ce termina urcam in camera si ne uităm la un film pe laptop. Dar mie imi vine o idee si trebuie sa-i spun si ei.

- Caroline ai vrea sa mai avem un copil? o întreb eu.

- Da, vreau. De ce ma întrebi?

- Doar te-am intrebat ca eram curios.

- Bine, curiosule. spune ea si începem sa ne uităm la film.

După ce ne uităm la film ea vrea sa vadă ,,The Vampire Diaries" asa ca ne uităm si la ala câteva episoade si când ma uit la ceas vad ca este deja 23:00 asa ca-i spun si ei. După ce isi face dus si eu la fel, ma mai uit la ceas si vad ca este 00:00 deci intr-o ora am fost amândoi gata. Ne băgăm in pat si adormim imediat.

------------------------------------------------------

Cred ca era cazul sa mai scriu si din perspectiva lui Justin. Sper sa va placa. Nu stiu daca e bine dar am scris ce am gandit.

Ce credeti ca vroia Justin sa spună ca daca vor sa mai aibe inca un copil?

Daca vrea cineva dedicați sa-mi spuneti.

Va pup si va iubesc!

Daca puteti sa-mi spuneti ce parere aveti voi despre aceasta carte, m-as bucura enorm.

Apeluri De La Un Star \\ J.B. \\ F.F.\\Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum