-Eylül-

96 8 5
                                    

Burnumda tütüyordu yaprakları dökülmüş ağaçların, çocukların o masumiyeti gülmeleri güldürüyordu. Bir ağacım vardı olmasını istediğim şeyler için acaba yaprağın'ı geç mi dökecek yoksa erken mi dökecek eğer erken dökülürse hayalim erken gerçekleşicekti. Biraz Yağmur sanki üstüne yağan her yağmur tanesi seni Hayata tekrar tekrar bağlıyormuş gibi,yine o ağaçların hışıltıları yağmurun toprakta'ki kokusu bunlar basit şeyler değil bunlar farkına varamayan insanların ''hayat'' kelimesinin kavramını anlayamamış'tır Çünkü hayat bazen bizlere kendi yaşadığı güzellikleri bağış ediyor. sadece bunun farkında olmak gerek.Bunları görmezden gelip hayatımıza ''mahvolmuş'',belki,dışlanmış,terk edilmiş,bi o kadar beklemiş belkide bekletilmiş. diğer zorlukların üzerine gidilmesi gerekir Çünkü bu yaşadığımız acıları tazeleyip kendimize zararımız oluyor hissetmeme'miz acizliğimize girer bir duraksa! düşün, yalnızlığın büyüsüne kapılma çocuk! çocukların gözlerindeki ışığı ve umud'u örnek al. elbet bir çocuksun hep bir çocuksun anne'nin küçük çocuğu babanın spa'sı olarak kalıcaksın Sen hiç değişmemiştin sadece biraz büyümüştün ama kalbin ve ruhun hep aynıydı nedensiz'ce suçlamaların sahibi sen değildin Sende biliyorsun yat ve sadece bir sonraki günü ailenle geçirebileceğini veya sevdiğin insanlar'la beraber olabileceğini düşün...hala ölmedin çocuk! bunları okurken'de ölmediğinin farkına varmalısın geçmiş geçmişte kaldı adı üzerinde 'geçmiş' sen geleceğine bak her yönden şans seninle olsun tanrı sesini ve uğultularını duyuyor çocuk! sadece herşeyi zamana bırak zaman yolunu bulur.

Alemde Bir KayıpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin