Marinette
„Kdo to byl, Mari?" zeptala se mě Tikki když už jsme byly dostatečně daleko od Adriena. „To byl Adrien, můj kamarád" odpověděla jsem ji. „Aha a co chtěl?" ptala se mě dál. „Jen mi chtěl oplatit jednu laskavost" řekla jsem jí. Musím uznat, že je hodně zvědavá, jako Alya. Asi proto si s ní tak dobře rozumím. „Aha a už si mu řekla, jak ti to může oplatit?" Tak ona si nedá pokoj, ale jsem ráda, že zajímám ještě někoho včetně Alyi. „Ne ještě ne, Tikki" odpověděla jsem. „Aha a jakže se to jmenuje?" „Adrien, Adrien Agreste" řekla jsem. „Chceš říct, že je to ten Adrien, ten model a syn Gabriela Agresta?" zeptala se mě a já jen přikývla.„Panebože, Marinette, to je tvoje šance jak se stát návrhářkou!" vypískla Tikki nadšeně.
Má pravdu, ale já nechci, aby si myslel, že ho chci nějak využívat. Vím, že se mi sám nabídnul, ale i tak... Prostě za ním nechci přijít s tím, že navrhuju a jestli by ty moje návrhy mohl ukázat otci... Chci být prostě jeho kamarádka a jestli si třeba někdy všimne mojí práce a pochválí ji, necháme náhodě...
„Ehm..., Marinette?" ozvala se Tikki. „Ano, Tikki, děje se něco?" zeptala jsem se. „Nene jen jsi mi přišla tak trošku mimo" odpověděla mi. „Jen jsem přemýšlela" řekla jsem. „A nad čím?" zeptala se. „Nad tím návrhem od Adriena, ale ještě jsem se nerozhodla." „Aha..., Mari, prosím popřemýšlej o tom ještě." „Dobře, Tikki, ale teď se schovej ať tě nevidí Chloe" řekla jsem jí a vydala jsem k limuzíně.
K mému překvapení už Chloe seděla na svém místě a něco dělala na mobilu. Co mě, ale nepřekvapilo byl její vražedný pohled, který po mě střelila hned, jak jsem nastoupila. Nejspíš viděla jak jsem mluvila s Adrienem...
Nechápu co ji na tom tak vadí... Adrien přece není její majetek a řekla bych, že ani nebude, protože na to její „Adrienku" ho určitě nesbalí! Ale tak nechám ji při tom... I když chudák Adrien. No snad mu někdo pomůže...
„Slečny, jsme doma, můžete vystupovat" řekl řidič. Cože? Už jsme"doma"? Ale jak? Vždyť jsme ještě ani nevyjeli... Nebo vyjeli? Ale už tak či tak, asi bych si na to měla dávat pozor, protože v poslední době se mi strašně často stává, že se někde ocitnu a ani nevím jak nebo vůbec nevnímám když na mě někdo mluví...
„Marinetto, vylezeš konečně z té limuzíny, nerada bych jí kvůli tobě nechávala vydezinfikovat víš?" „Ono to pak totiž strašně smrdí" řekla Chloe posměšným tónem. „Ta jedna hnusná, namyšlená, blbá, peroxidová nána" zanadávala jsem si v duchu a radši jsem z limuzíny rychle vystoupila.
Kapitánku peroxidovou jsem nechala jen tak stát a zmizela jsem do svého pokoje. „To je taková mrcha" ulevila jsem si a plácla jsem sebou na postel. „No tak, Mari, nech to plavat a pojď si udělat úkoly" ozvala se Tikki. „Vážně, Tikki?" „Úkoly?" „No i když není to až zas tak špatný nápad" řekla jsem si a vydala jsem se ke stolu dělat úkoly.
„Uff!" „Konečně hotovo!" oddychla jsem si, protože dneska toho bylo opravdu hodně. „Výborně jsi šikulka, Mari, a teď si zasloužíš odpočinek" pochválila mě Tikki. „Jo to si zasloužím a co si takhle zase pustit nějaký film?" zeptala jsem se. „Ano, ano tu Moderní Popelku prosím, Mari!" vypískla Tikki. „Dobře..., vidím, že sis ji oblíbila stejně jako já" řekla jsem a odpovědí mi byl široký úsměv Tikki. „Tak já to pustím, ale ještě před tím nám zajdu pro něco dobrého ano?" zeptala jsem se. „Jo, jo, jo, vezmi prosím sušenky" zaprosila. „Samozřejmě, že vezmu i sušenky" mrkla jsem na ni a vydala jsem se ven z pokoje.
Když jsem vycházela z pokoje, tak jsem se málem srazila s Ann. „Proboha moc se vám omlouvám, slečno." „Ale vždyť se nic nestalo... a co mi vlastně nesete?" optala jsem se. „No víte máte se dostavit do pracovny pana Bourgeoise" odpověděla. „Aha a nevíte proč?" „To bohužel netuším..." „Dobře tak děkuji, Ann, a už radši půjdu" řekla jsem a rozešla jsem se směrem do pracovny našeho starosty.
Cestou jsem uvažovala o tom co se stalo a co zase chce... A že to nebude nic dobrého mi došlo ve chvíli kdy jsem přede dveřmi jeho pracovny uviděla Chloe, které na tváři hrál vítězný úšklebek. No popravdě dostala jsem trochu strach... „Ale no tak, Marinette, ty to zvládneš" povzbudila jsem se a vzala jsem za kliku.
Tikki
Potom co jsem zaslechla, že Mari musí do pracovny pana Bourgeoise mi to v hlavě začalo pořádně šrotovat. „Co po ní asi tak může chtít?" ptala jsem se sama sebe. Musím to nějak zjistit! Ale jak? Jasně můžu tam doletět, ale může mě někdo vidět a už by byl problém... Tak co mám dělat...?
A pak mě to napadlo! Vždyť já je můžu odposlouchávat! Jako divím se, že mě to nenapadlo dřív... Taková výhoda a já na to zapomenu... Ach jo... No jde se poslouchat!
„Cože?" „Tak tohle nemůže!" „Musím to nějak zaonačit aby jí to dovolil!" „Ale potřebuju s tím pomoct!" říkala jsem si naštvaně mezitím co jsem přelétávala z jedné strany pokoje na druhou. „A už vím kdo mi pomůže!" „Sice jsem si myslela, že to nikdy neřeknu, ale všechno je jednou poprvé!" „Potřebuji pomoct od Plagga!"
Ano je to tady :D TheDuff21 je zpátky i s dalším dílem Popelky :) JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉJ :D To snad ani není možné! :D
Ale ano je :D Upřímně myslela jsem si, že přes prázdniny budu psát, psát a psát... Ehm... no jaksi to nešlo... Ne, že by nebyly nápady... právě naopak :) dokonce jsem si už promyslela jak to zakončím a co všechno tam bude :)... Ale když jsem chtěla psát tak to prostě nešlo... No a to je důvod proč dlouho nevyšla další kapitola a další důvod byl ten, že se stalo pár nepříjemných věcí, o kterých možná už někteří víte...
No, ale dost už bylo vysvětlování :) Teď vám chci STRAŠNĚ MOC PODĚKOVAT za to, že jste to vydrželi a někteří z vás jste mě i podporovali :) <3<3<3 ^-^^-^^-^ :3:3:3
A proto chci dnešní kapitolu věnovat vám všem :)
Všem, kteří jste mě podporovali
Všem, co je tahle knížka baví
Všem, co mají rádi ML
A všem, kterým chybělo pokračování téhle story :)Tak a to už je všechno :)
Přeju vám hodně štěstí ve škole a samé výborné ;) :)
Vaše TheDuff21 :)
ČTEŠ
Marinette aneb život moderní Popelky (POZASTAVENO)
FanfictionMarinettini rodiče se zabili při autonehodě, ale ona to přežila a byla adoptována starostou Bourgeoisem. Takže už od malička byla nucena vyrůstat s Chloe a dělat jí služku... prostě jako Popelka. Ale tohle se má změnit! Do školy, kterou Marinette na...