Michael'dan hoşlandığımı ona söyleyeli tam 1 dakika oldu ve anlamsız bir ifadeyle soluk suratıma bakıyordu. Kafasını iki yana sallayıp arkasını döndü ve tek bir kelime etmeden yanımdan ayrıldı. Uzun koridorda yavaş yavaş yürüyordu. Onu durdursam... Yüzüme koca bir yumruk yerdim. Görüş alanımdan tamamen kaybolasıya dek arkasından baktım. Bende arkama döndüm ve çocukların yanına doğru yürüdüm. Calum'un mutluluktan parlayan gözleri ile gözlerim birleşti. Hiç bir şey yokmuş gibi dudaklarıma sahte bir gülümseme takıp sordum:
"Hey? Seni bu kadar mutlu eden şey ne?"
"Bilmem?"
Sinir bozucu bir kahkahayla güldü, gözlerimi devirip baktım.
"Ha, ha ve ha. Çok komiksin."
Calum'da Michael'dan hoşlandığımı biliyordu, baya önceden. Kulağıma eğilip fısıldadı:
"Dostum, Michael her gün kendine bir sürtük buluyor ve umurunda değilsin. Bence onu unut."
"Kes sesini."
O sırada Michael geldi ve Calum koluma bir cimcik attı. Acıyla inledim ve herkesin bakışı bana döndü. Calum'un saçını çekip kaçtım. Bir şey yapamadı. Çünkü Michael'ın ona attığı bakış beni de korkuttu. Neyse. Grup evine dönüyorduk. Epey yorgundum.
...
Eve geldiğimizde Michael dışarıya çıkacağını söyledi ve gitti. Ne olacağını tabii ki biliyordum. Bar, sarhoş bir adet Michael, sürtük kızlar, yatak. Bu bana acı veriyordu. O sikik kızlar değil, kollarında ben olacaktım. Altında inleyen kişi ben olacaktım. Ama kızlar da haklı tabii, çünkü Michael lanet olası bir şekilde seksi. Ona aşık olmamak elde değil. Neden bu kadar umursamaz konuşuyorum anlamıyorum. Her ne sikimse, beni umursamıyor ama yine de aşığım. Duşa girip salona indim. Ashton'ın, Calum'a bu kadar yakın davranması beni mutlu ediyordu. Her sarıldıklarında gülümseyip gözümün önüne Michael ve ben geliyordum. Birbirimize sıkıca sarılıp uyumamızı hayâl ediyordum. Ben hayâl etmek için ve Michael'a aşık olmak için yaratıldım sanırım. Neyse, Calum ve Ashton'ın keyfini bozmadan onlara iyi geceler diledim ve yavaşça odama çıktım. Gece yarısı olacaktı. Sıcacık yatağıma uzanıp gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain ;;; muke & cashton
FanfictionÇikolatalı süt içerken ve Wrapped Around Your Finger dinlerken yazılan bir Muke ve Cashton kitabıdır. Son düzenleme 16 Eylül 2016 tarihinde yapılmıştır. 25 Ocak 2018! ~