Pada pukul 2 pagi hohio
"Asal aku rase nak muntah nih pening kepala pon ade" kata Yein.Dia menuju ke bilik air sambil memegang perutnya dan terus muntah ke dalam sinki. Jungkook terbangun dan menuju ke bilik air "Yein asal ni?ade makan ke tak malam tadi?" Tanya Jungkook."Tak taulah Yein mual sangat ni. Tadi Yein dah makan tak pela oppa tido dulu" jawab Yein dan Yein muntah lagi." Oppa,Yein nak jalan tapi kepala ni sakit" ngadu Yein.Jungkook memegang tangan Yein sambil membawa Yein ke katil.Yein pun tido manakala Jungkook menyelimutkan Yein.
Pagi~~trututututtttt!!!
"Uwek uwekkkkk!!" Yein muntah *teruk beno kau ni yein*. Jungkook trbangun dan pergi ke arah Yein "Yein syg jom prgi klinik..dri malam tadi muntah" kata Jungkook."alahh mungkin Yein salah makan kot huehue" kata Yein dengan aegyonya. Jungkook cuba mengabaikan aegyo Yein tetapi tidak dapat.Jungkook pula berkata "No Yein!!". Yein mencebek lalu Yein mandi manakala Jungkook? Smpat lagi dia main dota 3 (omo kookie). Yein membawa bajunya ke dalam bilik mandi dan bersiap di sana.Jungkook pula mengomel "malu ah tu nsib mood byun aku x on agi hohokkkhuk". Yein keluar dari bilik mandi tersebut dan menyuruh Jungkook mandi dgn bahasa isyaratnya.
Skip~klinik seoul biskut kering XD
Doktor Bam:*senyum ke arah Yein dn Jungkook*
Yein:*blank* why doc?
Jungkook:*dalam hati* aku salah pilih doktor ke ni?asl org sakit msti senyum grr -,-
Doktor Bam:congrats!first night korang menjadi tahniah tahniah..Korang berdua tak lame lagi jadi appa dan omma ^_^
Yein:JINJA!!!!!OH MY GODD THANK GOD
Jungkook:tak salah dngr ke ni?okok thanks doc *senyum tidak terkata* gomawo saranghae doc *flying kiss dkt doc*
Doktor:euw geli aku-,- gatai
HEYY READER DH LAME AUHTOR X UPDATE SORRY!! Abaikan typo kalau xde typo bagus lah huehue jangan lupe vote and comment thank you!!
Auhtor nak share skit je eh😂
Suga semakin cute TT but pada masa yang sama rapmonie pon cute Jungkook semakin handsome V pon same alah semua sem+cute auchh!!
YOU ARE READING
My Love In Your Heart (Yein&Jungkook)
RomanceYein dan Jungkook ialah sama highschool di Busan...mereka dua sering bergaduh kerana Jungkook selalu membuli Yein sehingga Jungkook kena marah oleh keluarganya.Yein berumur 21 tahun manakala Jungkook 22 tahun