Iubire la distanta..

181 4 0
                                    

Cateodata stai si te gandesti la ce ai putea face cand ai o relatie la distanta..

Toti vor sa stie ce faci, cum reusesti , cum suporti dar nu le poti gasi un raspuns.. Stai, astepti un measaj cu un "Noapte buna, Te iubesc <3 " de la el , dau el de la tine..dar stii ca n-ai bani pe telefon si nu poti face asta.  Ai scoala, de invatat si multe alte chestii.. dar stii ca el e pe primul loc pentru tine, chiar daca stii ca din cauza distantei nu te poti apropia de el decat prin cuvinte pe site-uri de socializare. Ala e lucrul vostru in comun

Stii ca te iubeste cu adevarat , ti-a aratat tot ce are el mai bun pentru a te face fericita si sa te faca sa-l ierti cand  greseste. El trebuie iubit cu adevarat, daca nu-ti cere nimic , poti stii ca EL e totul pentru tine !

Au trecut 9 luni. Mai era o luna si vine Craciunul.  Totul era bine pana cand..

 un coleg de-al tau de clasa sa-ti trimita un mesaj pe facebook si sa-ti spuna "Te iubesc" , el fiind in acel moment pe contul tau..s-ar ruina totul, absolut! Ii lasi un mesaj ca sa te ierte si tu ca nu ai de'aface  cu asta , ca nu-i dadeai lui sanse si ca el sa sufere stiind ca este departe. Faci tot posibilul sa casesti niste Euro la cineva sa-l suni si sa-i spui din inima ca-i pare rau si cu lacrimi in ochi ca-l iubesti, desi el nu vede asta, dar o simte .

Nu ati vorbit in acea zi..apoi seara urmatoare auzi telefonul ca suna. Era mesaj de la el. "Nopate buna iubito. Maine v-a fi o zi mai buna! Te iubesc si te iert!" Inima iti bate mai tare, lacrimile nu le mai poti stapani stiind ca dupa cele intamplace el te-a iertat si inca te iubeste!

A doua zi, era totul mai bine. Revenise la vechile obiceiuri cu intreceri , cine te iubeste mai mult! Apoi..ii spui din suflet "As vrea ca de Craciun sa fii tu cadoul meu!" El a zis daca poate face orice sa vina acasa pentru tine.

Dupa 2-3 zile afli ca a vorbit cu parinti sa vina de Craciun acasa, sa te vada, bani multi si alte chesti doar pentru a veni sa te vada pe tine! Asta inseamna ca te iubeste cu adevarat! Nu il lasa sa plece orice ar fi!

Este 30.11.2013 . Pe 15 desembrie vine acasa!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 30, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire la distanta..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum