Reggel jön is Luke. Komolyan mint egy zombi. Szeme alatt hatalmas fekete táskák és be is van görnyedve. Haja szanaszét áll és kishílyán neki ment az ajtónak amikor kivezetett le, reggelizni. Bement az irodájába ezek után. Rábízott James-re. Hooddal reggelizek.
-Mizu?-tettem fel a kérdést miközben elkezdtem enni ezt a moslékot.
-Lefagytak a tökeim. -morogta.
-Senki se hinné de a földszinti cellák kurva hidegek.-James gonosz veled?
-Mindig az. Ahhoz képest haggya magát megdugatni.-suttogta oda nekem egy sunyi mosollyal. Elkerekedett a szemem mert James...az...Hemmings legjobb haverja ès...HAGYTA MAGÁT CALUMNAK?!?!? PONT JAMES MORGEN!?!?
-Hogy mi van?-állam leesett. Calumból se néztem volna ki hogy egyáltalán vonzódik a fiúkhoz.
-Jól hallottad tesó.-huzogatta szemöldökét. -Amugy meg veled mizu?-elgondolkodtam ,hogy elmondjam neki a fogadást Harryvel vagy ne de inkább arra jutottam ,hogy nem mondom el. Kanalaztam ebből a trutymóból majd inkább eltoltam magamtól a tálat mert nem bírom ezt a mocskot enni.
-Semmi.
-Mit csináltál, hogy Hemmings drágám ilyen...hogy is fejezzem ki magam? Zombiskodik?-néz rám kíváncsian.
-Semmit. Este miután...izé...-köhögtem majd gyorsan kitaláltam valamit ,mert véletlen majdnem kikotyogtam azt a csókot.-Bezárt aztán ment gondolom haza.
-Csak olyan zombi mint a nem tudom mi.
-Amugy miből gondolod ezt?-kíváncsiskodtam. Mondjuk én is ezen a véleményem vagyok de azért Calumra is kíváncsi vagyok.
-Elég rá nézni tesó. Olyan táskás a szeme alatt mintha csak anyám rertikülje ott csüngne a szeme alatt.
-Neheheeee!-röhögtem fel elég hangosan. Ez a hasonlat olyan nevetséges volt ,hogy kezd fájni az arcom a röhögéstől. James meg Hemmings, aki idő közbe vissza is jött, egyből ránk kapták a tekintetüket. De Styles is meg nèhány rab. Ashton is....wut? Ash mi a szart keres itt? Szó nélkül felálltam majd a rám meredő haverom felé indultam. Cal meg James csak néztek. Hemmings majdnem elájult. Persze fél szemmel rajta tartottam a szemem. Nem akarom ,hogy elájuljon.-Te meg mit keresel itt?-suttogtam oda neki.
-Verekedtem mert az egyik kis geci beszolt!-rángatta meg kezét ami egy oszlophoz van kibilincselve.
-Dave-vel mi a helyzet?
-Ki nem szarja le?!-morogta. Viszont odajött hozzám Cal.
-Ki a túró vagy, öcsi?-lökte oda neki.
-Ashton. Ennek a lila hajúnak a haverja. -bökött Ash felém.
-Oh üdv itt. Talán nem fogsz megbolondulni.-mosolygott "bíztatóan" Cal.
-Fél évig vagyok itt.-morogta.
Kicsit örültem és kárörvedtem is mert megérdemli ő is. De èn még így is többet fogok itt szenvedni de legalább fél évig itt lesz ő is.
-Hova kerül....-be se tudtam fejezni a mondatot mert csak annyit hallok ,hogy valaki dől elfele majd a hang irányába kapom a fejem.
Luke...
Hozzászaladtam majd próbálva Jamest ellökni közel is férkőztem börtönőrömhöz. Csak állva elaludt és elborult. Hallkan szuszogott ahogy az oldalán feküdve aludt. Furcsa érzés kerített hatalmába ,valami melegséget éreztem. A kezem mintha életre kelt volna és lassan simítok végig enyhén borostás arcán.
-Mikey...-hallom meg becenevem. Napok óta csak "Cliffordnak" neveznek szóval kicsit fáziskésésbe voltam.
Megráztam a fejem és hirtelen elveszem a kezem Luke arcáról.Feleszméltem és elhaladva a lepett Cal meg Ash mellet ,feltrappoltam a cellámba. Mégis mi a franc ütött belém?
...
Luke Hemmings
Nagyon fáradt vagyok. El is aludtam miközben a reggeliző rabokra figyeltem. Éberen aludtam. Hallottam minden zajt meg érintést de aludtam. Éreztem ahogy valaki megérinti az arcom. Tetszett de valahogy nem akartam kinyitni a szemem mert olyan jót aludni. Viszont most felkeltem mert kialudtam magam. A rumlis irodámba kelltem. Arcomon a fa asztalom csíkos nyomát érzem és hajam teljesen elfeküdtem. Féloldalasan áll felfele. Na jó ha ezt a góré megtudja akkor nekem annyi. Nagyon remélem ,hogy James bevédett.
Nyújtózkodtam egy jót majd hajamba túrtam ,hogy álljon már valahogy. Nagynehezen feltápászkodtam majd a cuccaim felvéve léptem ki a kis helyiségből. Olyan délután 3 óra lehet. Jó sokáig aludtam. Kifordultam a folyosóról le a cellás folysóra. Kevés fegyenc volt itt. Nagyon kevés volt a saját cellájába mert most még szabad idő van. Kimentem az udvarra majd elfoglaltam helyemet. Elővettem az adóvevőm majd bele is beszéltem.-James! Hol van a drága rabom?-miután mondtam el is ásítottam magam.
-Bent van a cellájába.-jött a válasz.
Figyeltem tovább a rabokat és a szokásos volt minden. A női rabok és a kanos fiúk/férfik flörtöltek egymással. De van aki csak a sarokba elvonult és egyesével tépdeste a hajszálait.
...
Michael Clifford
Már reggel óta itt kuksolok. Nem ettem semmit és amugy is nemsokára négy óra...onnanstól van vége a szabadidőnek. Na de kicsit kezdek szédülni a cellába ezért inkább kimegyek egy kicsit. Felálltam az ágyamról majd lementem a lépcsőn majd a folyosókon mentem végig. A szokásos egy szem pad vègére leültem egy nagydarab faszi mellé.
...
Eléggé összecsapott de most csak ennyire futotta a kassza.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
ФанфикNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.