Είναι δημοφιλής
Είναι κακός
Είναι επικίνδυνος
Είναι εγκληματίας
Μείνε μακριά του!!!!!!
Ήταν όλα τα πιο πάνω. Η Ζωή είχε ακούσει για τον Άγγελο. Ο Άγγελος ήταν το δημοφιλές και κακό αγόρι του σχολείου. Τον είχε πετύχει μερικές φορές να καπνίζει και ένιωσε αηδία περνώντας από κοντά του. Η Ζωή δεν ήξερε αν ο Άγγελος την είχε προσέξει ποτέ αλλά και ο Άγγελος δεν γνώριζε αν η Ζωή νοιαζόταν για αυτόν. Σκοπός της ήταν να τελειώσει το σχολείο και να βρει μια καλή δουλειά ούτως ώστε να μην μείνει χωρίς σπίτι.
Η Ζωή φαίνεται μια κοπέλα σαν όλες τις άλλες, αλλά στην ουσία δεν είναι. Στο σπίτι της συμβαίνουν πάρα πολλά. Δεν έχει μιλήσει σε κανέναν για το τι συμβαίνει αλλά μέσα της προσεύχεται να έρθει κάποιος να την σώσει. Πίσω από το χαριτωμένο και γλυκό χαμόγελο της κρύβεται όλος της ο πόνος.
Η Ζωή είναι μια πολύ όμορφη και ελκυστική κοπέλα, κανείς δεν μπορούσε να το αμφισβητήσει αυτό, αλλά μέσα από τα ρούχα κανείς δεν μπορούσε να δει αν υπάρχει ένα γυμνό όμορφο κορμί ή ένα κορμί γεμάτο ουλές και σημάδια.
Η ζωή της αλλάζει εντελώς όταν μια μέρα το κακό αγόρι την διεκδικεί και θέλει να γίνει δικιά του. Την περιμένει ένας δρόμος γεμάτος από πολλά απροσδόκητα γεγονότα, συναισθήματα και απογοητεύσεις.
Όλος της ο κόσμος θα αλλάξει....
VOUS LISEZ
Το κακό αγόρι
Roman pour AdolescentsΕίναι δημοφιλής Είναι κακός Είναι επικίνδυνος Είναι εγκληματίας Μείνε μακριά του!!!!!!