THEA*
Jeg hadde netopp våknet da det ringte på døra, jeg tok på meg noen tøfler og sluntret ned trappa , jeg stakk hodet ut av vinduet og så ansiktet til Christian kjæresten min, Christian? Hva gjør han her? Jeg gikk bort til døra og låste jeg løp opp på rommet og begynte å gråte. Det blir feil og si at han er kjæresten min fordi jeg slo opp med han i går, jeg så at han satt på cafè med en fremmed jente og han flørta med henne. Han snudde seg og så meg rett i øynene, jeg begynte og gråte og dro hjem, jeg logget på pcen og byttet Facebook statusen til singel, etter det sendte jeg Christian en melding og sa at det var slutt.
Jeg lå i senga og gråt, når jeg hadde roet meg ned gikk jeg ned trappen for og sjekke om han fortsatt var der, til lettelse hadde han gått sin vei. Jeg åpnet kjøleskapet og tok ut melken og satte den på bordet, jeg hentet en skål og helte melk og korn i den. Jeg gikk opp på rommet og begynte og se en film, det var en lørdag så jeg skulle ikke på skolen denne dagen. Plutselig traff det noen steiner på ruta mi, jeg gikk til vinduet og der sto Christian, jeg viste han et tegn til og gå til døra, han sto sikkert og trodde jeg skulle åpne døra, men isteden tok jeg det som var igjen av kornet og helte ut av vinduet, det traff han rett i hodet og jeg lukket vinduet fort og dro ned rull gardinen. Christian bannet og det hørtes ut som han gikk sin vei.
CHRISTIAN*
Thea helte melken over hodet på meg!!! Jeg trodde hun skulle komme ned og snakke med meg. Jeg bannet og gikk min vei. Jeg trenger bare å snakke med henne i fem minutter. I morgen skal hun til kirken med foreldrene sine og det skal jeg også. Da får jeg snakket med henne. Jeg gikk hjem og tok meg en dusj.
THEA*
Jeg satt og så på Hunger Games å tenkte at jeg aldri kunne stole på Christian så mye som Katniss stoler på Peeta. De ofrer livet for hverandre. Mens Christian går bak ryggen min og er utro?
Neste dag:
(fortsatt Thea)
Thea, roper mamma så jeg får vondt i hodet.
Hva?, roper jeg tilbake.
Det er frokost, svarer hun.
Jeg skifter til joggebukse og en t-skjorte, å går ned trappa.
Christian var her i går kveld og spurte etter deg, sa mamma nysgjerrig.
Jeg himler med øynene og fortsetter å spise.
Etter frokosten går jeg på rommet å skifter til en kjole og sjekket facebook.
CHRISTIAN*
Jeg våkner av lyden fra trommesett til fetteren min.
Onkel hyler at vi skal spise og jeg løper ned trappa.
Kusinen min Sophie som er litt eldre enn meg har laget vafler så jeg tar to og så løper jeg på rommet igjen. Jeg tenker på Thea, pene, søte, morsomme Thea. Hun har misforstått. Jenta på cafeèn var Sophie kusina mi.
YOU ARE READING
C+T= Aldri i livet
RomanceC+T= Aldri i livet handler om Thea som så kjæresten med en annen og gjør det slutt, men hun lar aldri Christian forklare hva som skjedde.