.Зустріч з Діном.

143 5 1
                                    

Я вибігла з дому і попрямувала у бік моря, тому що саме тут вчора ми домовилися з Діном зустріти.
( Черес 5 хв )
Я вже стою на тому місці де я впала була, і тут я відчуваю що до мого плеча ніжно хтось торкаєся, я повертаюсь назад і бачу Діна.
Він стоїть такий гарний, так стильно одягнений: Сині джинси, біло кроси Redbox, біла рубашка, чорний кожаний піджак. І відразу мій погляд падає на букет квітів в його руках, Ооо боже цеж мої улюблені квіти Нозервіти, вони цвітуть лише осінню, і тут ДІН пририває мої думки.
- Привіт, ати гарна сьогодні! Це тобі..
Він простягає мені той букет
- Ну привіт, і дякую за квіти, але якти дізнався?
- Що дізнався?
- Що це мої улюблені квіти!
- Ааа, та це просто інтуїція, обережно зі мною, я можу читати твої думки!
- Хахаха, ну і про щоя тепер думаю?
- Ти тепер думаєш, чому би нам не піти і невипити чашку гарячого latte!
- Хах, о так, а іще круасани з шоколадом!
- Ну тощо Мен ідемо?
- Ну якщо сер, ви так наполягаєте, тоді я згодна!
Він взяв мене за руку, іми йшли вулицями опавшого осіннього листя, вітер роздував мої червоні локони, і так ми дійшли до кав'ярні " Caffe" , ми зайшли в середину, все була роскішно, дерев'яні меблі, я вибрала столик біля вікна, і поближе д каміну..
- Що будеш Мен?
- Я буду latte, і два круасана з шоколадом...
- Зрозумів, Офіціант!
- Так сер!
- Нам будласка два latte, і два круасана з шоколадом!
- Буде готово черес 5хв
- Гаразд.
( Роздуми Діна )
Яка вона гарна, її червоні локони падають їй на біленьке як сніг обличча, а губи її червоні немов кров, інтересно про що вона думає тепер?
( Роздуми Менді )
Чому він так дивиться на мене? Невже закохався?
Хммм інтересно, інтересно
- Ваше замовлення!
- Дякую, ну щож ось твої круасани і latte Мен!
- Merssi!
Ми сиділи пили latte , їли, я дивилася на камін, Дін дивився на мене.
- Може розповіш дещо про себе?
- Хмм,, а щоти хочеш знати?
- Все!
- Все? Ну щож добре, я Смерч Менді Браївна, погана учениця, хлопця немаю, маю саму кращу подругу, і тепер залишилася на дві неділі вдома сама, тому що батьки у відрядженні! Все, тепер ти.
- Ну і много розповіла, я Самерхолден Дін Уеслі, родом з Канади, живу тут самий!
- Чому самий? Аде твої батьки?
- Оххх, мої батьки загинули в автокатастрофі, коли була та аварія я був в школі, мені тоді було 10 років, ія залишився був з дідусем і бабусею, але скоро мені було 18 років, ія пішов від них у пошуках нового життя, тепер живу тут, маю будинок, працюю програмістом, грошенят вистачає на все!
- Пробач, Дін я не хотіла щоб ти згадував болючі моменти!
- Та облиш ти, а все гаразд!
- О божеее, вже 18:30, Дін мені вже час додому!
- Тоді давай я проведу тебе!
- Гаразд.
Ми вийшли з кафе, і попрямували додому, вже черес 15 хв ми були біля мого будинку
- Ну все ми прийшли Дін.
- Менді, можна тебе про щось попросити?
- Звісно, проси
- Залиши мені свій номер телефону!
- Хах, ну гаразд, тримай +**********
Він ніжно мене обійняв, і тихо шепнув на ушко " Солодких снів моя крихітко" , поцілував у щічку і пішов геть...
Я зашла в дім, піднялася на гору в ванну кімнату, прийняла душ, і лягла на кровать і заснула
( Перед тим як лягти спати )
Наша зустріч з Діном була сама неперевершена, я йому сподобалася, він мене поцілував, мабуть я в нього помаленьку закохуюся, тай нормальний він хлопець, не такий уже і придурок як я говорила спочатку... Блінннн я забула про Сабріну, інтересно як там вона зі своїм малюком?
Треба буде завтра до неї зайти і про все поговорити нормально, а тепер спати...

Таємниця...Where stories live. Discover now