0

19.4K 517 29
                                    



    ...-Jesteś głupia, jak mogłaś przespać się z mężczyzną starszym od siebie o jakieś dwadzieścia lat? Przecież ty dopiero skończyłaś 18!- Krzyk mojego brata rozniósł się echem po całym pokładzie samolotu, jestem przekonana, że każdy z obecnych pasażerów obudził się i czeka na rozwinięcie akcji.

   -Nie mam zamiaru Ci się tłumaczyć, będę robić, co chcę i bzykać się z kim chcę!- Warknęłam na niego.

 Co on sobie wyobraża? Jestem pełnoletnia i mogę sypiać, z kim mi się podoba.


   -Gdybyś nie była moją siostrą, nazwałbym Cię inaczej, ale nic nie powiem.

   -Chcesz nazwać mnie dziwką? Na Boga to był mój pierwszy raz, nie puszczam się na prawo i lewo. Chyba nie znasz znaczenia tego słowa.

   -Przespałaś się z nieznajomym, i to o wiele lat starszym!- Co wszyscy mają z tym wiekiem? Przecież to był tylko seks, obłędny pierwszy raz, ale wciąż tylko seks. Poza tym przecież istnieją pary, w których różnica wieku jest widoczna gołym okiem, a pomimo to kochają się i żyją razem. Tylko moja rodzina tego nie rozumie.

   - Powiem Ci jedno. Nie żałuję, było bosko. Przystojny mężczyzna o błękitnych oczach, te ramiona i pełne usta...-Rozmarzyłam się, gdy przypomniałam sobie wygląd mężczyzny, z którym przeżyłam swój pierwszy raz. Och nigdy nie zapomnę tej nocy... - Gdybyś go zobaczył i byłbyś gejem sam byś chciał wskoczyć mu do łóżka. Poza tym z tym wiekiem przesadzasz. Ja mam, mniej niż się wydaje, a on wygląda na niewiele starszego ode mnie.


     -Matka mnie zabije, jeśli dowie się o tym, więc radzę, byś nikomu się nie chwaliła, że straciłaś dziewictwo z czterdziestolatkiem...  


***


  To tylko skrawek mojego nowego opowiadania, które mam nadzieje wszystkim przypadnie do gustu. Pracuje nad nim, więc pierwszy rozdział pojawi się za jakiś czas. Pozdrawiam serdecznie.  

Przelotna Znajomość Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz