seula uçuş

Anesseyo böylemi yazılıyor bilmiyorum benim ailem gibi olan arkadaşımla hayallere daldığımız bi zaman dedikki watped kikayesinden fırlamış hayallerimizi watped hikayesi yapalım dedik açıkçası sadece kitabı yazıp bitirmeyi planlıyorum öyle illede okuyun falan demicem öyle yazar tiplerinden değiliz okumanız bizi sadece mutlu eder ve yazar sözü biter iyi okumalar
Multimedia cemre ile benim şapkalaramız
-handeden-
Cemre bana meraklı gözlerle bakarken çığlık atarak sm şirketi bizi çağırıyor dedim oda çığlık atarak "sonunda hayallerimize kavuşuyoruz hande ahaha"
Az önce telefon görüşmesi yapmıştım biz küçük bir şarkı yazıp besteledik kendi imkanlaramızla sonra sm şirketine gönderdik sesimize hayran kaldıklarını söylemişler yarın görüşmek için seula gidecektik düşüncesi bile midemde kelebeklerin uçuşmasına sebeb oluyor cemrede benim gibi aynı düşüncelerde sanırım şuan bildiğiniz horon tepiyoruz milyonlarca kişinin belkide hayalidir saat 10du yarın uçak 11de kalkıcak ve horon tepmekten ve bağırmaktan yorulmuştuk kanepelere yattık aynı evde yaşıyorduk ve birazdan komşular gelebilirdi nefes nefese "cemre kalk git yat saat 11e uçak varmış almışlar bizim adımıza sabah dinç bir görmek istiyorum bu sefer sabah az huysuz ol ""he hande he "ona yastığı fırlattım oda alarak yerine kalkıp odasına gitti bende odama gidip hemen yattım alarmı 8.30 a almıştım
-cemreden-
Sabah huysuzlanarak gene uyandım ama enfes bir koku geliyor kesin hande menemen yaptı uff mutfağa gittim ve saçlarını havluya sarmış kahvaltı malzemelerini koyan handeyle karşılaştım beni farkedip insanın içini ısıtan gülümsemeyle günaydın dedi bende tebessüm ederek günaydın dedim sonra masaya oturdum kaşlarını çatarak "elini yüzünü yıkadınmı cemre ""ııı hayır enfes koku ile direk buraya geldim ""kalk git elini yüzünü yıka çabuk"menemen yaptığı tahta kaşığı bana sallayarak kaşları çatık bakıyo uyuz etmek için "tamam omma"dedim iyicene sinirlendiği için kaçtım çünkü o kaşığı bana fırlatır yapmışlığıda var yani hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım mutfağa geçip kahvaltı yaptık sonra handeyle birlikte sofrayı topladık saat 9.45di ben duş alırkende oda bavulları hazırladı ve ortalığı toparladı handenin huyudur temizlik yapmak bornozla odaya girdim jean pantolon siyah tişört deri ceket ve bulutlu pembe şapka vardı hızlıca giyindim saat 10.15ti aşşağı indiğimde 5 bavul ve 2 sırt çantası vardı büyük ihtimal çantalarda laptop falan vardır ve makyaj malzemeleri handede siyah pantalon siyah tişört deri ceket ve benim şapkanın siyah olanı vardı numaralı gözlüğümü taktım oda normal numarasız gözlük taktı bavullarla aşşağı indik normalde hande ünlü holdingde sekreterdi baya para alıyodu ama hayalini hep yapmak istemişti benle birlikte ailesini trafik kazasında kaybetmişti 15 yaşındayken sonra sessizleşti baya sadece benle gülümsüyor kolay değil sonuçta ailesi (karakterin sessiz olması için sadece neden ) kaybetmişti sonra bakarak daldın gittin hadi gidelim geç kalacağız dedi sonra bir arkadaşıda alarak handenin arabasına bindik havaalanına vardığımızda handenin arkadaşı ile vedalaşarak arabayı verdik ona satmıştı handenin 30 milyar parası vardı uçağa bindik ve kendi çantasını açarak kulaklıklarla telefonları verdi "uçak moduna al telefonunu cemre""tamam omma"göz devirdi ve oturdu cam tarafına bir süre sonra uykuya daldım
-handeden-
Anonsla kitabın ayracını koyup çantama koydum ve biraz tırsarak cemreyi dürttüm cemre bir süre sonra küfrederek kalktı ve bana öldürecekmiş gibi baktı bende şirince sırıtarak koredeyiz kanka dedim ilk baktı sonra iyi dedi öldürme sebebimsin kızım dün horon çeken kız sinirli sinirli 2 bavul sürütüyodu bende el mahkum 1 sırt çantası 3 bavul taşıyorum sonra adlarımız yazan kağıdı tutan adamların yanına geldik adamlar bavulları alarak arabaya koydu sonra direk sm şirketine gittik ben ilerlerken bi anda biri beni düşürdü canım yanarken cemre bana şok ifadeyle bakıyodu bende sinirle karşımdaki maskeli oğlana bakıyordum
Umarım bölümü sevmişsinizdir iyi akşamlar