Sarah VanderWall pentru apropiati sau Printesa Diamantelor pentru altii. Viata ei este plina de mister. Nimeni nu a stiut niciodata adevarata ei viata . Nimeni nu a stiut cum sau cel puțin de ce a ajuns in lumea mafiotilor. Toti o doresc dar niciunul nu o poate avea. Dar pana si sufletul ei de gheata poate fi dezghetat de iubirea adevarata. Oare iubirea lui va reusi sa sparga zidurile de gheata din inima ei?
Landon Collins unul dintre cei mai cunosti barbati din Miami,unul dintre cei mai doriti barbati poate avea orice femeie isi doresti insa dupa pierderea Daliei cea alaturi de care si-a petrecut ultimii 2ani acesta se refugiaza in munca si in barul "Narcos". Barul pe care la infiintat alaturi de Dalia. Singurul loc in care se mai simte acasa. Isi va ierta vreodata ca nu a putut sa o salveze pe Dalia? Se va lasa din nou iubit? Oare prezenta ei in viata lui il va face pe el sa simta ceea ce a simțit pentru Dalia?
Povestea este plina de actiune,mister si o dragoste ce niciodata nu este împărtășită reciproc sau este dar niciunul nu recunoaste asta.
Sper sa va placa noua mea poveste. Primul capitol il voi posta maine alaturi de distributie. Inca incerc sa gasesc persoanele potrivite pentru ideea povestii.