פטרונוס, הארי אומר להרמיוני, הוא הצלחה במבחן וחמימותה של בירצפת בין ידייך. הוא החברים שלך שמחזיקים אותך כשאת נופלת, והעיניים הנוצצות של רון כשאת לוחשת 'הי'. ופתאום מופיעה שם לוטרה, שוחה, והרמיוני מסמיקה.
פטרונוס, הארי אומר לרון, הוא החיוך הרועד של ג'יני מאיר את העולם בסוף השנה השניה. הוא לנצח בגביע העולם בקווידיץ', לפתוח עוד חבילה עם סוודר סרוג וההפתעה הנדהמת על פניך למראה הרמיוני סוטרת לדראקו. ופתאום מופיע שם כלב, רודף אחרי הלוטרה, ורון צוחק.
פטרונוס, הארי אומר ללונה, הוא התחושה של אור כוכבים על עורך ודשא בין בהונות רגלייך היחפות. הוא שלג נמס בין אצבעותייך, הקסם שאמא שלך נהגה לבצע, משהו שר בליבך, כשאת צופה בבלתי אפשרי. ופתאום מופיעה שם ארנבת, מקפצת, ולונה זורחת.
פטרונוס, הארי אומר לצ'ו, הוא מריאטה צורחת את מילות השיר האהוב עליה, רוקדת בגשם בסערה. הוא המבט על פניו של סדריק כשהוא רואה אותך בנשף חג המולד, ידו מחזיקה בידך ולעולם לא עוזבת. ופתאום מופיע שם ברבור, מחליק, וצ'ו בוכה.
פטרונוס, הארי אומר לשיימוס, הוא ההבעה המצחיקה של דין כשהוא עומד להתפוצץ מצחוק, וצליל הפיצוץ כשזה באמת קורה. הוא זיקוקים, פרחים מבהיקים פורחים בשמי הלילה; והשרפה בריאותיך כשאתה עף. ופתאום מופיע שם שועל, רץ, ושיימוס מגחך.
פטרונוס, הארי אומר לג'יני, הוא העולם הנפרש מתחתייך והרוח המשחקת בשערך. הוא לרקוד ולצחוק עד שיש דמעות על לחייך, הקול הנוזף של מולי והעיניים המבודחות של ארתור אחרי מתיחה של התאומים. ופתאום מופיע שם סוס, מעופף, וג'יני מחייכת.
פטרונוס, הארי חושב, הוא התחושה החמימה הממלאת את החזה כשחדר הנחיצות זוהר בכסף, שר על זמנים בהם העולם היה זהוב.
YOU ARE READING
פטרונוס- מתורגם
Fiksi Penggemarקטע מקסים על פטרונוסים שמצאתי באתר פינטרסט ותרגמתי. כל הזכויות שמורות לכותב/ת המקורי/ת!!