4.| Kino

21 0 0
                                    

Z pohľadu Kelsey:

Po škole som sa venovala hlavne učeniu. Záleží mi na škole a chcem mať dobré výsledky. Nie som šprt, len sa snažím a myslím na svoju budúcnosť.

Keď som sa doučila, tak som išla dole do kuchyne. Po ceste som sa zastavila v obývačke, ale nikto tam nebol. Takže som asi sama doma, super. Urobila som si kakao a išla som zase do svojej izby. Keďže už bolo okolo šiestej, tak vonku sa začínalo stmievať. Sadla som si na parapetu môjho okna a úžívala som si výhľad. Nie som moc ten typ človeka, ktorý by chodil po kluboch a zabával sa. Ja radšej ostanem doma, prečítam si nejakú knihu, pozriem si seriál a potom idem spať.

Stále cez to všetko som musela myslieť na Justina a na to čo sa stalo. Možno som mu to všetko odpustila moc rýchlo. Mala som byť viac tvrdohlavá. Síce mi nič do toho není, ale chcem aby bol v poriadku. A Matt, aghrr. Je to môj brat a bojím sa oňho. Bolo to hrozné, keď som videla ako si niečo pichá. Vždy som ho mala za toho chalana, ktorý sa vie zabaviť aj bez drog a alkoholu. Celkom ma to zarazilo.

Z premýšľanie ma vytrhlo otvorenie mojich dverí. Pozrela som sa tam a stál tam Fredo. Fredo? Prečo zrovna Fredo?

"Čo je?" Opýtala som sa možno až dosť odporne.

"Ideme do kina, a tak nás napadlo, či by si neišla s nami." Usmial sa.

"Takže poslali teba, lebo vedeli, že ním by som povedala nie?" Potichu som sa zasmiala.

"Možno?" Zasmial sa. "Tak ideš? Prosím."

"Fajn, fajn. Idem. Daj mi 10 minút a budem dole."

"Dobre." Usmial sa a išiel zase dolu.

Ja som si potom zobrala veci a išla som sa prichystať. Zobrala som hneď prvé čo som našla a divím sa, že to k sebe pasuje. Namalovala som sa, pozerala som sa ešte na seba do zrkadla.

"Pasuje ti to." Zrazu sa niekto za mnou ozval.

Trochu som sebou cukla, lebo som sa zľakla a otočila som sa na dotyčnú osobu ktorá tam stála opretá o rám dverí a pozerala sa na mňa.

"Ďakujem." Jemne som sa usmiala a zobrala som si kabelku, do ktorej som si dala telefón a ostatné veci potrebné k môjmu životu.

"Chalani sú dole?" Pozrela som sa naňho.

"Ano, čakáme na teba." Jemne sa na mňa usmial. "Pozri, viem že sme to už riešili, ale naozaj ma to mrzí. Bol to len úlet. Nič sa nám nestalo a chceli sme sa len zabaviť."

"Justine, už som ti povedala, že mi to je jedno." Zamumla som.

"Sama vieš, že to není pravda. Trápi ťa to a nechcem aby si sa tým trápila."

"Ako to môžeš vedieť? Netrápi ma to, nespomenula som si na to dovtedy než si to nespomenul." Zaklamala som, prešla som okolo neho a išla som dole za ostatnými.

Hneď potom sme išli do kina. Celý čas som bola ticho a držala som sa čo najďalej od Justina a Matta. V kine som si sadla vedľa Freda a Chaza. Nemám tušenie o čom ten film bol. Nevnímala som ho. Bolo to niečo akčné. Stále som musela premýšľať nad tým rozhovorom medzi mnou a Justinom.

Keď sme už sedeli v aute na ceste domov, tak si asi toho všimli, že ich moc neregistrujem.

"Si v poriadku?" Opýtal sa ma Ryan.

Pozrela som sa naňho a jemne prikývla. "Ano, len som unavená." Jemne som sa usmiala.

"Naozaj? Celú dobu si nič nepovedala a ani si neregistrovala film."

"Nebavil ma. Nemusím moc akčné filmy."

"Čo klameš! Miluješ akčné filmy!" Vložil sa do toho Fredo a ja som mu darovala jeden z mojich akčných pohľadov.

"Proste nemám náladu, fajn? Môžete to prestať riešiť?" Povedala som už trochu naštvane. Na to už ostali všetci ticho a bola som za to rada. Nerada by som zase počúvala nejaké keci.

Keď sme prišli domov, tak som išla hneď do kúpelne. Mám ju prepojenú s mojou izbou. Každý máme svoju vlastnú.
Napustila som si vaňu, v ktorej som bola aspoň pól hodiny, potom som z nej vyšla von, obliekla som si pyžamo a išla som do svojej izby. Lahla som si do svojej postele a pozerala som všetky sociálne stránky. Keď som si všetko pozrela, tak som mobil položila na stolík. Snažila som sa zaspať, ale neišlo mi to. Po hodine sa mi to konečne podarilo a zaspala som.

            ---------

Wohou! Je tu ďalšia časť. Prepáčte, že dlhšie nebola, ale začala škola a nemam moc času. Čo hovorite na časť? Je to trochu suché, ale bude sa to postupne rozvýjať.
Prepáčte za chyby. Ily ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 03, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

All That MattersWhere stories live. Discover now