20.časť-He is amazing!

246 13 2
                                    

Zayn sa na mňa pozrel a vzápätí odtiahol ruku.
,,Zayn?..''šepla som.
,,Hmm..''len zahundral.
,,Hnevaš sa ešte?Prosím ver mi ja Harryho neľ-ľubim.''hovorilo sa mi to ťažko pretože som vlastne ani sama nevedela čo k Harrymu cítim.
,,Myslíš že ti môžem veriť?''zastavil auto.
,,Nemyslím.Ja to viem.''pozrela som sa na neho. Nič nehovoril len sa pomaly začal ku mne približovať.Zrazu sa jeho dokonalé pery spojili s tými mojmi.Bola som v siedmom nebi.Dal mi obyčajný ale zato dlhý bozk.Potom sa odtiahol naštartoval auto a išiel smerom domov. 

Celý čas bolo v aute zasa ticho.
,,Ďakujem."pozrela som sa na neho a pokúsila sa mierny úsmev keď sme zastavili.On nič nehovoril len pozeral pred seba.Vystúpila som z auta a išla do vnútra.Ešte som sa obzrela na auto ale ono už odchádzalo.Vošla som do vnútra vyzula sa a išla si spraviť niečo na jedenie.Spravila som si hranolky zo syrom a k tomu mineralku.Nemôžem zasa toľko nezdraveho jesť keď chcem byť štihla.Vzala som si to zo sebou do izby a pustila sa do fotiek.

O HODINU A POL NESKÔR

,,Konečne som vybrala tú správnu fotku.''povzdychla som si.Vybrala som takú peknú fotku s ''poker faceom" a 3 usmiate.Na všetkých bola Cara veľmi pekná.Ale nakoniec som sa rozhodla medzi tieto 4 fotky.Prihlásila som sa na facebook a poslala ich Care do správy.
,,Dúfam že sa ti budú páčiť.
P.S. ďakujem ešte raz. Lisa xx" a poslala som to.Potom som si pustila na ntb nejaký film a pozerala som ho.Asi som bola moc unavená a nakoniec som.zaspala.

,,Zlato spiš?''niekto ma oslovil.
,,Hmmm...''začínala som sa trochu breberať.
,,Čo ako bolo?''otvorila som oči a zistila som že to je Liam.
,,Ahoj Liam.Super bolo vieš koho som fotila?''sadla som si ma posteľ a oprela sa o stenu.''
,,Koho?''otvoril ústa.
,,Caru Delevingne.''usmiala som sa.
,,Jee to je fakt super.''potlapkal ma po pleci.
,,Hej to je.A pozdravuje vás všetkých.Kde sú ostatny?"
,,El s Louisom išli nakupovať,Niall s Nat von,Zayn je dole aj Dan a Harry išiel spať.''zasmial sa.
,,Aha.''pri spomienke na Harryho sa mi predstavilo všetko to čo mi povedal.
,,Koľko je vlastne hodín?Som zaspala nejako."
,,Pol 4.''usmial sa a ľahol si na postel.
,,Čo ideme robiť?'Nudim sa.''podoprela som si hlavu rukou.
,,Fuuh neviem ideme von?Ale sa kúpať?''usmial sa.
,,Môžme sa ísť kúpať to by bolo super do tohto vášho veľkého bazénu."zaškerila som sa.
,,Okej tak sa obleč ja poviem aj Dan a Zaynovi.Ak sa im teda bude chcieť."usmial sa a odišiel.Vzala som si zo skrine plavky a išla pre istotu do kúpeľne sa prezliecť.Zrazu som započula že mi niekto klope na izbu dala som si na seba rýchlo plavky a na to veľké voľné tričko.Išla som pri dvere otvorila som a stál tam Zayn.
,,Čo potrebuješ?''usmiala som sa na neho.On nič nepovedal. len ma začal bozkávať.Vošiel dnu a zavrel za sebou dvere aj ich zamkol.Cúval so mnou pri posteľ a zvalil ma na ňu.
,,Zzzaaynn ččooo to rrobiiš?''hovorila som pomedzi bozky.
,,Mám na teba chuť Lis.A nie niesom opytý.''povedal.Keďže nebol opytý takže mi to nevadilo.Možno to mám brať ako udobrovací sex?!Pokračovala som v tom čo začal.S trasúcimi rukami som mu rozopla opasok a stiahla nohavice dole. Z boxeriek sa mu už vydúvala hrča, ktorú som ignorovala a vrátila som sa k jeho ústam. Pretočila som sa naňho a posadila sa.Pritisol sa ku mne, takže medzi nami nebola ani tenulinká škáročka. Objala som ho okolo krku a prsty mu vplietla do vlasov. Jedna jeho ruka urobila to isté, a druhá hladila môj chrbát.Telo sa mi chvelo vzrušením a všetky moje bunky skákali ako šialené. Odrazu mi rozopol vrch plaviek , no košíky ostali na mieste, pretože sme boli na seba doslova nalepení.Zayn sa trošku odtiahol a odstránil poslednú prekážku medzi našimi nahými hruďami. Pritisla som sa k nemu a vo víre vášne som ho zvalila naspäť na posteľ. Zayn opäť prevzal kontrolu a hladil ma všade, kde sa dalo. Telo sa mi zvieralo v kŕčoch a ja som zažívala doposiaľ nepoznané pocity. Pomaly sa presunul nižšie a opatrne mi stiahol spodok plaviek. Potom si aj on dal dole poslednú časť odevu a opäť si na mňa ľahol.Pomaly som už prestávala dýchať a túžba po ňom bol takmer nezvládnuteľná.Zayn sa natiahol do nohavíc na zemi a vytiahol odtiaľ kondóm. Roztrhol obal a rýchlo si ho nasadil.Ústami mi prechádzal po celom tele.Keď som mu stiahla boxerky hneď do mňa tvrdo vnikol.Zabolelo to a riadne.Nestaral sa o to či ma to bolí proste si išiel svoje.Keď sa bolesť zmenila na rozkoš začal prirážať ako keby vedel že ma to bolelo.Ale tak podľa mojich vzlykov nebolo ťažké rozoznať či ma to bolí alebo či mi to je príjemné.Najskôr prirážal pomaly,keď som chcela viac začala som prirážať pánvou oproti nemu.
,,Ano ano ešššteee."skríkol.Pár krát do mňa ešte tvrdo prirazil a nakoniec sme sa obaja naraz urobili.Zvalil sa vedľa mňa na posteľ a hlasno vydychoval.
,,Znova ti to vravím že si úžasná.''šepol mi.
,,Nie to ty.''dala som mu pusu.,,,Mám to brať tak že je to v pohode?''pozrela som sa na neho.On len prikývol a usmial sa.
,,To som rada.''pritúlila som sa k nemu.Zovrel ma v objatí.Dal mi pusu na krk.
,,Lis ideš už?''zakričal na mňa s poza dverí Liam.Strhla som sa a odtiahla od Zayna.
,,Hheej.Choďte aj s Dan tam už idem.''povedala som.
,,Dobre čakame ťa v bazéne.''
,,Fuuuh ty vole ešte že sem nešiel."pozrel som sa na škeriaceho Zayna ktorý ma celý čas pozoroval.
,,Čo čumiš?''
,,Nič len tvoje telo.Achh.''zavzdychal.Až potom som si uvedomila že som ešte stále nahá.Rýchlo som si vzala plavky zo zeme a zaliezla do kúpeľne.
,,Choď si dať aj ty plavky ideme sa kúpať.''zakričala som na neho z kúpeľne.Nič sa mi neozyvalo z druhej strany.Navliekla som si na seba teda plavky,vlasy dala do gumičky a zišla aj s uterákom dole.Všetci traja už boli v bazéne.Osušku som hodila na stoličku a išla do vody.
,,No davaj Payneová."zakričala na mňa Dan.
,,Ale veď už idem to musím pekne pomaly.''zasmiala som sa.Nakoniec ma Liam stiahol do vody a bola som hneď celá mokrá.(nemyslite perverzne ako ja!! :DDDDD )

,,Ja už fakt idem začína byť celkom zima."povedala som im a vyšla som z vody.Vzala som si osušku zo sotličky a zabalila sa do nej.
,,Ešte nechoď.Veď dáme večerné kúpanie."zasmiala sa Dan.
,,Nooo to znie super.Ale veď predsa už sme tam asi 2 hodiny dosť mi aj vyhladlo."sadla som si na stoličku.
,,Tak si objednajme pizuu.Keď ti je zima tak chvílu buď vonku a potom môžme znovu."povedal mi Zayn.Ten nápad na pizzu sa mi páčil.Ale bola by som rada keby sa s nami kúpali všetci.Nech je väčšia sranda.
,,A kedy prídu ostatný?"
,,No to fakt netuším."Liam mi odpovedal a v tom sa všetci ostatný dovalili na záhradu.
,,No vidíš tu ich máš."usmial sa na mňa Liam.
,,Ahojte."objala som sa s každým.No teda s každým Harry tam ešte stále nebol.
,,No čo ideme nočné kúpanie."navrhol Louis.Všetci súhlasili.
,,Ja idem objednať tú pizzu akú chcete?"začali sa dohadovať akú chce kdo pizzu.
,,Takže dáme si 2 obýčajné a 2 hawai."rozhodol Louis.
,,Ešte Nando´s."zakričal Niall.Všetci sme sa začali smiať.
,,Niall daj si radšej nejakú pizzu ešte Nando´s dnes nebude."potľapkal ho po pleci Louis.
,,Tak dobre 4druhy syra."zahryzol si do pier.Ako som sa tak na Nialla pozerala dostával ma do kolien.Veď on je tak pekný.Tie vlasy blonďavé,modré prenikavé oči a chutnučký výraz tváre.
,,Aj to objednáš?"vyrušil ma zo snívania Louis.
,,Hheej idem tam zavolať."odišla som z terasy.Objednala som pizzu a vrátila sa naspäť za ostatnými.
,,Kde su zase?"sadla som si na stoličku čo bola vedľa bazéna.
,,Išli sa obliecť.Kedy dojde pizza už aj mne vyhladlo."usmial sa na mňa Zayn.
,,Za nejakých 20 minút by ju mali doniesť."usmiala som sa aj ja na neho.

Keď sme dojedli išli sme sa večer teda ešte kúpať.Bolo to super.Smiali sme sa a smiali.Robili sme debliny úplne úžasný večer.Harry tam celý večer nebol.Keď som vyšla z izby vysprchovaná a poobliekaná prišiel mi na rozum Harry.Jedna polovica môjho mozgy mi vravela aby som za ním nešla keď som so Zaynom už udobrená ale druhá polovica mi vravela nech tam idem.ROzhodla som sa teda že tam pôjdem.Zaklopkala som na dvere.Nikto sa neozýval ani ich nikto neotváral.Vošla som teda potichu do vnútra sama.Harry ležal na posteli a bol otočený chrbtom.Keď som pršla bližšie zistila som že spí.Vzala som paplón čo bol vedľa neho a zakryla som ho s ním.Pohladila som ho po vlasoch a odišla z izby.V izbe som zaliezla do posteľe a chystala som sa spať.Mala som ale chuť na nejakú dobrú hudbu.Rozhodla som sa teda že si vezmem iPod a pustím si nejaké pesničky.Zababušila som sa do perín slúchadlá dala do uší a pustila si Macklemora-My Oh My.♥ Táto pesnička bola pre mňa ako drogou.Dokázala by som ju počúvať aj niekoľko hodín denne.Pretože bola krásna,pomalá a dokonalý Macklemorov hlas sa v nej úžastne vynímal.Nakoniec som pri nej aj zaspala... :)

Taaaak konečneee novááá :))))))) duuuuuuufam že sa vám páááči :333 a chcem sa poďakovať za čítanie ,vote a aj koemnty aj ked ich není moc :/ nevadí :)))) love u all ♥ xx -Alexiis

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now