19.

1.8K 151 22
                                    

"ELİFTİR BENİM ADIM BİRAZCIK MERAKLIYIM HAYAL KURMAYI SEVEN BICIR BICIR KIZIM PORTAKAL KİVİ ELMA NEYE BENZER ACABA DÜŞÜNÜRSEN BULURSUN ÖYLE MUTLU OLURSUN!! ELİFTİR BENİM ADIM BİRAZCIK MERAKL-"

"FAZLA MERAK ŞEYE ŞEY ALMİLA! AYRICA KAFANA KÜREKLE VURMAMI İSTEMİYORSAN, ŞU KARGA SESİNİ KES!"

Küçük bir çığlık attım.

"Ne diyorsun ya sen? Manyak mısın?"

Cevabı gecikmedi...

"Çeneni kapatıyor musun, yoksa yanına gelip kapatmana yardım edeyim mi?"

"Hıh! Seni çok bilmiş, kendisini beğenen aptal ukala! Doğuştan mı bu kadar geri zekalısın, yoksa doktor popon yerine kafana vurunca mı böyle oldun?" 

Odamın kapısından Doruğun kızgın yüzünü görünce büyük bir çığlık attım ve yatağın üzerindeki telefonumu ona  fırlattım. Evet. Telefonumu fırlattım. Tel- LAN, BEN AZ ÖNCE O HANZOYA TELEFONUMU MU FIRLATTIM?!

Doruğun pis pis sırıttığını görünce kendime küfür ettim.

"Doruk, sakin ol ve elindeki şeye yere bırak. Aksi taktirde ben ve adamlarım peşini bırakmayız."

Doruk kahkaha patlattı.

"Adam mı? Puahauajuahaua güldürme beni Almila.. Şimdi... Senin şifren neydi?"

Bu sefer ben sırıttım.

"Parmak izimle açılıyor seni cahil!" 

Doruk eliyle 1 dakika işareti yaptı ve odadan çıktı. Nereye gitti ki acaba? Yani en fazla tuvalete gitmiş olabil- hayır hayır... Bana bunu yapamaz değil mi?

"Doruk sakın tuvalete gireyim deme-"

"Ne tuvaleti be! Bu ne canım kardeşim?"

Elinde tuttuğu burun bandımı gösterdi.

"Ne olacak? Burun bandı seni pis cahi- hayır Doruk. Sakın"

Doruk kahkaha attı ve burun bandını parmak izi yerine bastırdı.

"Doruk seni Mesut komisere teslim ederim! Yemin ederim ki bunu yaparım! Doruk!!"

Doruk elinde telefonum varken koşmaya başladı. Bende arkasından paldır küldür koştum. Tam yetiştim derken tuvalete girdi ve kapıyı kilitledi. Kapıyı yumruklayarak bağırmaya başladım.

"Doruk aç kapıyı! Elime düşersen görürüm ben seni. Doruk!"

Doruk ise beni hiç takmadı ve tuvaletten bağırmaya başladı.

"Hmm bakalım benim kuru üzüm büyüklüğünde beyni olan kız kardeşim ne boklar karıştırıyor? Vay fenomen Karga. 998 takipçi ne lan! Yarısı da erkek! Sen şimdi görüsün... Evvet..."

"Doruk ne yaptın?"

"Kendi fotoğrafımı attım, kendi hesabımı etiketledim, ve altına da 'Çok seviyorum yaa. Yakışıklım benim.. İyi ki varsın...' yazdım."

"Manyak mısın sen?! Seninde 1000 takipçin varsa 2000 i kız! Ben kendi fotoğrafımı paylaşıyor muyum?!"

"Paylaşamazsın zaten. Boşuna uğraşma. Dur biraz daha karıştırayım, vereceğim söz... Zac kim Almila? Bartu? Kızım seni gebertirim lan! Peki ya, Zeyt! LAN, BU ZEYT SANA MESAJ ATMIŞ! ÇINARLA NE BOKLAR YEDİN LAN!"

Kapının kilidini açtı ve bir hışım yanıma geldi.

"Şey... Doruk... Ben... Açıklayabilirim..."

"Açıkla Almila. Bekliyorum."

"Şey... Ben... Ben evden kaçacaktım Doruk. Zeyt de bana yardım edecekti. Sen de Müge Anlı ya başvurma diye Zac ile Bartu da seni ikna edecekti. Ahmet ise benimle beraber kaçacaktı. Çınar da kendi kendisine telli duvaklı gelin oldu."

Biri Sakar Mı Dedi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin