Ilk başta şunu söylemek istiyorum bir arkadaşımız neden Twily var demişti işte o kişiye ben söyledim spoiler veririm diye. İşte Twily'nin olma nedeni bu. Twily bu bölüm için var. L.Lash'in ne alaka olduğunu ilerki bölümlerde anlicaksınız.
Jeff : Sakın böyle bişey yapma.
Jane : Tamam merak etme.
Kapı çalınır. Slender içeri girer.
Slender : 1 hafta sonra Canterlot lisesiyle arkadaşlık oyunları yapcaz.
Jeff ve Jane : SEN ÇILDIRDIN MI?! ONLAR İNSAN!
Twily : Bende aynısını dedim.
Arkalarına baktıklarında Twily duvara yaslanmış onlara bakıyordu.
Twily : Üstelik onlar L.Lash ve benim eski okulum.
Slender : Twily onalr gelmeden önce bizi insana dönüştürcek üstelik FNAF liseside bize katılcak.
Jeff : Evet! En azından onları tanıyoruz!
Jane : Ben tanımıyorum.
Jeff : FNAF oyununu biliyor musun?
Jane : Evet.
Jeff : İşte onlar.
Jane : Vayy be!1 hafta sonra.
Twily : Bitsin artık bu halimiz geri gelsin insan halimiz! ( yemin ederim kendim buldum )
Bikaç saniye sonra creepypasta karakterlerinin hepsi insana dönüştü. Ama kıyafetleri aynıydı. Üstünde kan olanlar kıyafetlerini temizleyip giydiler. Bikaç dakika sonra FNAF lisesi geldi.
Twily : Hey Foxy nasılsın?
Foxy : İyidir sen? Hala sevgilin yok mu?
Twily : Hayır var. (L.Lash'ı gösterir.)
Foxy : Vayy vay! Demek sevgili yapmışsın.
Slender : FNAF LİSESİ! ARTIK İNSANA DÖNÜŞMEYE HAZIR MISINIZ?!
FNAF lisesi : Evet!
Twily : Bitsin artık bu halleri. Dönüşsünler insana!
Bi anda FNAF liseside insana dönüştü.
Bikaç dakika sonra Canterlot lisesinden Wondercolts ekibi geldi. Twily'nin eski arkadaşları hemen üstüne atıldı.
Kızlar : Twilight!
Twily hemen ordan uzaklaşır.
Rarity : N'oldu şimdi?
Sci Twi : Galiba biraz şaşırdı.
Applejack : Bence bizden bişey saklıyor.O sırada Jane ve Jeff.
Jeff : Bu halinle çok güzelsin.
Jane : Yani Jane the killer halim güzel değil mi?
Jeff : Hayır sen her halinle güzelsin. Sadece Jane the killer halini ben yaptım ve yaparken sana acı çektirdim.
Jane : Ama yapmasaydın şu an burda olmazdık.
Jeff : Haklısın.
Jane'i kendisine çekip öper.
Jane : Hadi oyunlar başlayacak.
Oraya giderler. Müzik yarışmasında yapılan. Chica, L.Kad, L.Lash ve Twily gitaristti. Pupeteer, E.J., Foxy, Fredy ve Golden Fredy solaristti. TicciToby'de davulcuydu. Şarkılarını söyledikten sonra öbür grubu yani Wondercolts'un müzik grubu şarkılarını söylediler. Kazanan Creepcolts ( yani Creepypasta okulu)
oldu. 2. oyun ormanın içinde kağıt bulmaktı. Twily, Jeff, L.Kad, Jane, Pinkamena ve Grey'e karşı Fluttershy, Applejack, Rainbowdash, Sci Twi, Sunset Shimmer ve Pinkie pie yarıştı. ( bu hikayede Pinkie pie ve pinkamena ayrı kişiler)
Herkes ormana doğru koştu. Jane koşuyordu ama sonra arkasından gelen bir ses duydu.
Bilinmeyen kişi : Süpriz Jane!.......DEVAM EDECEK.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff ve Jane The Killer aşk hikayesi
RomanceNOT : Bu kitap ben 5.sınıftayken yazılmıştır yani ÇOK SAÇMA (bir nevi troll kitap) o yüzden ciddiye almayın 😅