* Nisa tarafından*
Eylülle birlikte sınıftan çıktım ve müdürün yanina doğru ilerledik koridor bitene kadar konuşamadık. Müdürün kapısının önüne geldik önce bana baktı "sakın söylediklerimin aksi birşey söyleme" dedi ve kapıyı çaldı gel sesini duyunca içeri girdik.
Evet çocuklar sorun nedir?
E- hocam ben bi vukuat işledim aylin hoca da bizi onun için buraya gönderdi.
Anlat bakalım ne yaptınız.
E- ben elimdeki kağıtlar sıramda falza yer ettiği için onları buruşturup çöpe atmak için firlattim ama o sırada tabi çöpe değil aylin hocaya gittiği için sorun çıktı ve bizi bu sebepten buraya gönderdi.
Tamam onu anladım ama neden yanında nisayi da getirdin?
E- Aa şey oda beni korumak için ben attım diyince ikimizi bir gönderdi.
Aylın hanımdan özür dilediniz mi?
E- Evet hocam.
Peki bu bidaha olmasın anlaştık mı kızlar?
Evet hocam tabi...Odadan hızlıca çıktık ama benimle tek kelime konuşmadan bahçeye doğru ilerledi. Sonunda ona yetişip aradaki mesafeyi kapatmıştım.
Bir banka oturdu sağa sola baktı sonra bana baktı.E- ne?
N- ne ne?
E- ne ne ne?
N- şunu keser misin?
E- tabiki.
N- neden suçu üstlendin
E- suç mu ne suçu?
N- off eylül ne dediğimi biliyosun
E- uzatma kapandı gitti. Hem ne yani benim yüzümden olan bisey için senin suçlanmana göz yumamazdım değil mi eğer seni uykundan kaldırmasaydım böyle olmazdı şimdi boşverelim
N- cesaret diyen bendim ama?
E- nisa uzatma tamam bak bisey olmadı dimi zaten böyle bi yalana ceza bile vermeleri imkansız
N- Evet yalan iyiydi.
E- karşısında eylül var senin ne bekliyosun 😉
N- of tamam neyse ben yukarı çıkıyorum.
E- tamam.
Ayağa kalktım ve eylüle son kez bakıp girişe doğru yürüdüm. Ama emindim ki beni arka dan izliyordu. Arkama bakmadan ona seslendim.N- beni dikizlemeyi keser misin?
E- arkanda gözün mü var senin?
N- hayır seni tanıyorum sadece 😊
E- ah peki.*****************************
Sonunda son ders bitmişti ve zil eve gidin özgürsünüz diye bağırıyordu.
Çantama eşyalarımı koydum sonra da sırtıma alıp sınıftan çıktım çıkışa doğru yürümeye başladım. Cengizin bana seslendiğini duydum.Nisaa!
Nisaaa!
Kızım bi dursana!
N- n'oldu cengiz
C- akşam ki partiye geliyor musun?
N- ne partisi?
C- lise sonlar kafalarına göre bi etkinlik düzenlemiş herkes giriyor. Ve damsız alım yokmuş yani benim damim olur musun?
N- ben, sen, parti, dam? Bu nasıl bi teklif cengiz 😂
C- ya geliyor musun gelmiyor musun?
N- tabikide hayır ne işim var benim orda hem akşam annemlere yemek sözü verdim.(külliyen yalan)
C- iyi peki sana iyi eğlenceler o zaman.
N- sana da.
Yanimdan hızlıca uzaklaştı üzüldüğünü anlayabilmiştim çünkü 2 senedir benden hoşlanıyor ve ben doğal olarak ona yüz vermiyorum.
Telefonumdan bildirim gelince elime aldım ve gelen mesajı kontrol ettim.
Eylülden di.Akşamki partiye onunla mı gideceksin?
Neden soruyordu ki hem nerden biliyor bu bizim konuşmamızı? Hemen cevap yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYAM
Kısa HikayeAşkın en saf hali olmayacağını bile bile sevmektir. Peki ya sen hiç olmayacağını bile bile sevdin mi?