"EP37: EXO HWAITING!"

53 10 0
                                    

^SUHO^ : annyeong hasaeyo cutie pie! mianhae sbb D.o tinggallkan ~nama korang~ ... D.o syg sgt kat ~nama korang~ ...setiap kali.. D.o mencuba utk mencuri hati ~nama korang~ .. tapi tidak... d.o  sedar D.o takkan berjaya.. kerana dia...dialah yg terbaik utk ~nama korang~ ... ya.. dia park Chanyeol.. jebal! Sambut cinta Chanyeol!  D.o gembira kerana ~nama korang~ juga sayangkan D.o... xpi tidak... Chanyeol... dialah namja yg terbaik utk ~nama korang~  .... D.o happy sbb D.o terpaksa pergi meninggalkan ~nama korang~ ... D.o nk ~nama couple krg dgn Chanyeol~ bahagia.. D.o nk cinta krg bersama!  Jebal! Buat ni utk D.o... D.o nak... walau apa cara pown..  ~nama korang~ and yeol.. mesti bersama!  D.o tau.. yg ~nama korang~ sememangnya sygkan yeol!  so? Jebal! I hope you guys will be happily ever after... dh.. jangan nangis2 yerk? Sbb selagi air mata EXO or air mata sesiapa pown.. menagisi D.o..  D.o akn semakin sakit ... I LOVE YOU ~NAMA KORANG~ ! D.o ade sediakan sekeping polaroid buat tatapan..~nama korang~ ..simpan tau semua memories kita! Jaljayo!

***krg menangis.. lalu memeluk chan yg berada di sebelah krg dgn  erat sekali!

^NAMA KORANG^ : chanyeol-yah nado saranghae! 

^CHANYEOL^ : dae! Saranghae ~nama korang~ kamsahamnida D.o...  yeol janji! Yeol akn kahwini ~nama korang~ walau apa cara pown.. 

***member yg lain hanya menangis melihat situasi yg terjadi! Dae! Itulah janji krg and Chanyeol kpada D.o! Tiada siapa yg dpt menghalangnya! Hanya maut sahaja yg boleh memisahkan perhubungan ini...

^SEHUN^ : (tepuk tangan) ~nama couple krg dgn Chanyeol~ ! SEHUN akn bantu apa sahaja agr.. krg dpt bersama! Kita semua akn bersama utk menunaikan hasrat D.o hyung.. 

^EXO^ : EXO WE ARE ONE! EXO SARANGHAJA!

^TAO^ : Chanyeol -yah! Ppalli baca awk punya surat! (Lap air mata)

^EXO^ : dae! ..

^CHANYEOL^ : annyeong hasaeyo yeollie yah..  its me..  kyungsoo /satansoo... hahahahaa..mianhae byk2 byk2 byk2 sbb D.o selalu sgt pukul yeollie.. yerlah yeol jugak yg byk cari  masalah 😒 gwenchanayo.. D.o dh maafkan semuanya!  😇Tq sbb dh jadi kawan yg baik buat D.o! Segala kenangan kita sebagai 'chansoo' D.o harap Chanyeol stay simpan! Okay now.. lets talk about her..  our princess, ~nama korang~ ..D.o nk Chanyeol jaga die leklok ..d.o nak Chanyeol menjadi husband yg baik utk ~nama korang~ ...dae! D.o nk krg married and hidup bahagia! Jebal buat ni utk  D.o! Dae .. x kn ade yg menghalang melainkan maut yg turut memisahkan D.o dgn krg semua.. if ade halangan pown.. D.o.yakin  yg krg boleh harunginya! Jebal D.o merayu!  Sayangi ~nama korang~ sepenuh hati! Cintai die dan sentiasa berusaha utk memenangi hati dia ... asuh.. die ..ajarkan die utk menjadi seorang wanita yg lebih baik..jgn pernah tinggalkan die!  Jgn pernah buat die menangis kesakitan walau sekali pown! D.o amat yakin! Chanyeol yg terbaik utk ~nama korang~ ..semoga berbahagia! Saranghaeyo Chanyeol yah! Saranghaeyo EXO!  Kalau rindu D.o... D.o nk yeol tgok polaroid yg d.o bagiy ni! Good luck! Jgn berhenti menjadi husband yg terbaik utk ~nama korang~ and menjadi rapper terbaik EXO yg terus menyinar! Jaljayo!

***EXO menepuk tangan sebaik shj Chanyeol  habis membaca warkah terakhir yg diberi oleh d.o!  Sungguh menyentuh hati...daripada surat pertama dibacakan  hinggalah ke surat yg terakhir ..semuanya menyentuh hati! 

***yer!  EXO akn terus menyinar dlm industri kpop..dan EXO juga berjanji utk membantu cinta ~nama couple krg dgn Chanyeol~ bersama ..walau apa cara sekali pown!

^SUHO^ : guys! Kite kena strong utk d.o! Perjuangan EXO x kan berhenti! Dan sebagai perjuangan pertama selepas kematian d.o..kita ada satu tugasan yg amat penting esok!

^CHEN^ : bo? Tugas penting? Biar betul ..tak kan lah ...tidak sampai sehari D.o pergi nk comeback lagu baru! Tidak saya tidak mahu!

^EXO^ : yaa! Mana boleh!  D.o baru sahaja pergi!

^SUHO^ : guys! Rileaks! Kite bkn nk comeback lagu baru! Esok kite semua kene pergi dkat semua saluran TV korea ..

TO Be CONTINUE  /wattpadd:  @yeollieka_ /

SEOUL UNIVERSITI'S MEMORIES Where stories live. Discover now