" Eh reena , kau tauu pape takk ? "
" Nak tauu ape ? "
" Laa dh kecoh kt kelas sblh dhh sampai kt kls kita dh pon wei "
" Yelaa psl apee ? "
" Psl rayyan ajk sally keluar hjg minggu ni . Tkkn kau tk tau.? "
" Entahlaa . Aku buknnye amik tau psl dia pon "
" Kauu ni mmg . Ptg ni jgn lupe jamming . Show nak dekat dh ni "
" Yelaahh akuu tauuu "
Reena mmg tidak pernah sibuk nak amek tauu psl rayyan . Dia mne mennghiraukan playboy terkemuka tuu .
SEMUA PELAJAR DIMINTA BERKUMPUL DI DEWAN SEKARANG .
ULANG SUARA . SEMUA PELAJAR DIMINTA BERKUMPUL DI DEWAN SEKARANG ." Reena , kau agk " kenapa kite berkumpul ek.? "
" Ntahlaa lisa. "
CIKGU MARY DIPERSILAKAN UNTUK MEMBERI UCAPAN
Selamat sejahtera semua . Sila beri perhatian . Dua minggu lagi , kita akan mengadakan pertandingan band terbaik . Saya minta kerjasama anda semua untuk menyertainya . Band yg terbaik akan mewakili sekolah ke peringkat negeri . Penyertaan terbuka kepada lelaki dan perempuan . Dari segi lagu , anda haruslah mencipta lagu tersendiri . Tidak boleh ciplak lagu org lain . Ituu syarat penyertaan yg paling utama .
Baiklah semua pelajar diminta balek semula ke kelas masing2.
KRING!!!!!!!!!!!!
" Reena , apa plan kauu utk prtndgn tu ? "
" Okee ptg ni kite kumpul , kauu blek dulu , aku pegi jumpe dani japp "
" Dani! Dani! "
" kauu reena , aku pon nk jmpe kau sebenarnya . Wehh kite cukup kan tp satu mslh nak crii vocalist . Aduu spe nk jdi vocalist.? "
" Aku bolehh!!! "
" Ehh rayyan sebok je menyampuk org tgh ckp ni "
" Siyes laa rayyan ? "
" Dulu kt sekola lama , aku mmg vocalist "
" Okee kalau macamtuu ptg ni kite kumpul dkt cafe biasa . Aku nak test suara kau sekali rayyan "
" Okee reena syg , no prob "
" Ape kauu syg2 ? Gatal punye playboy ! "