Tuk tuk tuk.Kažkas stukseno į palatos duris.
-Gerai Zayn,viskas!Man jau tikriausiai reikia eiti,-sušnibždėjau ir atsisėdau kaip pridera ant kedės.Tuo metu įėjo gydytojas.
-Labas rytas Bella,labas rytas Zayn,-pasisveikino jis.
Rytas?Ką?nejau aš tiek ilgai čia prabuvau?Gash...
-Labas rytas,-pasisveikinau.
-Jau geriau jautiesi?
-Aha,-atsakiau,-Zayn taip pat.Gal galėtumete mus šiandien paleisti namo?
-Bella,tikrai ne.Jis dar nepasveiko!,-gydytojas atrodė nustebęs.
-Ričardai,(toks buvo to gydytojos vardas)aš tikrai gerai jaučiuosi.Štai,pats galiu atsistoti,-jis vos ne vos atsistojo.
-Bet Zayn,aš negaliu tavęs tokį paleisti.Tu turi pasveikti,-priešinosi Ričardas.
-Viskas.Mūsų draugyste baigta.Aš neturiu laiko čia gulėti.
-Na,kaip sau nori Zayn.Aš tave paleidžiu.Bet žinok,tau tai geruoju nesibaigs.
-Ohh,ačiū Rička,atsiemu savo žodžius-Zayn nusišypsojo,-žinojau,kad tu tikras draugas.
Zayn priėjo prie daktaro ir apsikabino jį.
-Gerai,tada aš einu rengtis ir jau varysiu.Beja,o Bellą išleidi?,-paklausė Zayn.
-Kaip norit.Šiaip galiu išleisti,nes matau ji po šoko jau pasveiko,-Ričardas nusišypsojo.
-Ačiū,-aš jam padėkojau.
Zayn dar kartą pažvelgė į gydytoją ir tas supratęs,apsisuko ir išėjo.
******************************
Po geros valandos mes jau buvom pilnai susiruoše.
-Eime Bella,-Zayn šelmiškai nusišypsojo,-šiandien bus linksma diena.
-Pažadi?,-atsakiau jam šypsena.
-Taip...
******************************
Mes važiavom kokį pusvalandį, kol privažiavom Zayn namą.
-Na,jau atvažiavom,lipk lauk,-pasakė Zayn,-be to,šitie džinsai tau taip puikiai tinka, taip išryškina tavo užpa...
-Liaukis,-nutraukiau jį,-spėsi dar prisispoksoti į mano užpkalį,-mes abu nusijuokėm.
Įėjom į Zayn namą. Jis buvo toks...MILŽINIŠKAS.Vos tik padėjom maišus,Zayn mane staigiai prispaudė prie sienos.
-Tu tikrai nori to?,-paklausė.
-Taip...,-nutesiau ir įsisiurbiau jam į lūpas.
Pabučiavus jį,aš paėmiau jį už rankos ir mes greitai nubėgom tikriausiai į Zayn kambarį.Vos tik įlekėm,Zayn mane gan šiurkščiai numetė ant lovos ir šelmiškai nusišypsojo.Tada pats griuvo į lovą.
-Pasiruošus?,-paklausė jis.
-Visada,-atsakiau jam ir apsilaižiau lūpas.
Tada Zayn vienu judesiu nusimovė maikę.Ir numovė mano.Tada numovė mano džinsus,kurie gan sunkiai leidos atsegami,nes jie buvo LABAI aptemti.Zayn atsiklaupe prieš mane ant lovos.
-Numauk,-paliepė jis rodydamas galva į savo kelnes.
Aš pasilenkiau ir švelniai atsegiau kelnių užtrauktuką.Nusmaukiau kelnės žemyn.Po dviejų minučių, mudu likom tik su apatiniais.Tuo metu Zayn užgriuvo ant manęs ir pradėjo atseginėti mano liemenėlę,tada numovė apatinius. Tą patį padariau ir su jo apatiniais.Po akimirkos,mes likome visiškai nuogi.Zayn pradėjo bučiuoti mano kaklą,vis leisdamasis žemyn.
-Zayn,o gal nereikia?,-suabejojau aš.
-Reikia saulytė.Pati sutikai,-atsakė Zayn ir pasiekė liežuviu mano vaginą.Jo liežuvis ilgokai klaidžiojo manyje.Ir tada Zayn staigiai įkišo savo daikčiuką ir įėjo į mane.Aš išleidau malonumo aimaną.
-Ištark mano vardą,-paliepė Zayn.
Aš jo paklausiau ir ištariau jo vardą.
-Za...zaynn,-aimananavau.
Jis ritmingai judėjo manyje.
-Pasmaukysi?,-paklausė Zayn.
-Taip,-pasakiau ir pabučiavau jam į lūpas.
Tada aš atsiklaupiau prieš jį,suėmiau jo gan didelį daikčiuką ir apglėbiau jį savo burna.Mano galva judėjo pirmyn atgal,pirmyn atgal...
-Aš nuleisiu,-pasakė Zayn,o aš tik be žodžių linktelėjau.
Tada pajutau savo burnoje Zayn spermos skonį.Tai buvo gan nemalonus skonis.Tačiau prisiverčiau nuryti tai.Tada Zayn nusileido ir staigiai,paskutinį kartą įėjo į mane.Mes pasiekėm orgazmą.
-Tai buvo nuostabu,-sušnabždėjau aš ir užmerkiau akis.
******************************
Pro miegus išgirdau beldimą į duris.Aš vos ne vos pamačiau,kaip Zayn atsistojo iš lovos,kažko paieškojo kambaryje ir išėjo pro duris.Koridoriuje išgirdau riksmus,šauksmus,kaip kažkas pykosi.Tada taip garsiai užsitrenke durys,kad man vos ausų bugneliai nesprogo ir..........tyla......

############################
Labasss 💖💖💖 pagaliau įkėliau šią dalį 💗 kaip ir žadėjau: čia buvo dirty 😂😂😂😂😆 tikiuosi patiko ir sulauksiu bent dviejų nuomonių 💝 ši dalis man atrodo ilgiausia visų kitų,nes sudaro net 637 žodžiai!!💓💖💓 prašau,pavotinkite ir pakomentuokite šią dalį,man labai svarbios jūsų nuomonės 💓💓💓💓💓💓💓
Man labai trūksta minčių(patys pamatėt,kad kažkokią pieva parašiau😂) tad prašau,pakomentuokit, norėtumėt perskaityti kitoje dalyje...

Shut up! She's mine! [LT]Where stories live. Discover now