Bucky
Bucky jeszcze nie przekonał się dowychodzenia z siedziby, ale na waszą pierwszą randkę zaplanowałnocny spacer po Central Parku. Było cicho, spokojnie i romantycznie.Jedynym światłem był blask padający z pobliskich latarni.Spacerowaliście opowiadając sobie nawzajem żarty.
Steve
Steve urządził piknik na jegobalkonie. Przygotował światełka, kocyk, wino i koszyk pełensłodyczy. Twoim zdaniem była to najsłodsza rzecz na świecie.Piknik zakończył się kiedy wypiłaś za dużo wina i zasnęłaśmu na ramieniu, a on przeniósł Cie do jego sypialni, gdy on samzasnął na kanapie w salonie.
Tony
Tony zaprosił Cię do najdroższej izarazem najlepszej restauracji Sushi w Nowym Jorku- Masa Restaurant.Jego zdziwienie było wielkie, gdy dowiedział się, że nigdy niejadłaś Sushi. Uczył Cię jeść pałeczkami. W jego wykonaniu byłoto cholernie urocze. Noc spędziliście w twoim apartamentowcu. ( ͡°͜ʖ ͡°)
Hawkeye
Wasza pierwsza randka odbyła się odrazu po wydarzeniach na strzelnicy. Poszliście na kawę.Dowiedzieliście się o sobie mnóstwo ciekawych informacji. Clintokazał się bardzo humorystycznym człowiekiem. Oczywiście musiałasię odbyć kłótnia o to kto płaci.
Bruce
Zaprosił Cię na kolację w jegomieszkaniu. Wprawdzie przypalił kurczaka, ale i tak spędziłaś znim świetnie czas dyskutując o nauce. Na koniec odwiózł Ciębezpiecznie do domu i czkał dopóki nie zamkniesz drzwi.
Loki
Loki wbrew pozorom zabrał Cię naMidgard. A konkretniej do Paryża. Za cel obrał sobie Luwr- muzeumsztuki. Lokiemu bardzo podobały się tam obrazy i rzeźby. Ciebienatomiast uwiodła architektura Francuska. Miło spędziliście czas,a następnie wróciliście na Asgard, gdzie pożegnaliście sięczułym pocałunkiem.
††††††††††††††††††††††††††††††††
Następne preferencje dziś wieczorem. ♥
YOU ARE READING
Avengers Preferencje I Imaginy
RandomPreferencje I Imaginy; Kapitan Amieryka-Steven Rogers Iron Man-Tony Stark Zimowy Żołnierz-James Buchanan "Bucky" Barnes Hawkeye-Clint Barton Hulk-Bruce Banner Loki Laufeyson Preferencje będą się pojawiały nieregularnie, ale w (mam nadzieje) jak najk...