A legjobb dolog a világon mikor a cellába poshadhatsz. Lukeot reggel óta csak akkor láttam mikor bevzetett a cellámba és utanna nem igazán. De elvileg ma még jönnie kell mert hozza a kajámat. Viszont Ashton az elsőre kerül. Ott vannak az olyan rabok tuttommal akik csak ilyen fél évet vagy kevesebbet kaptak. Ma még beszéltem vele ,hogy mi van Dave-vel. Azt mesélte...
Khm...
Idézem: "A kis pöcs össze veszett velem mert ,hogy ő belezúgott az egyik rendőrcsajba és azt fűzögeti. Na meg nem akart bejönni legalább egyszer hozzád mert állítása szerint "Mikey erős fickó,kibírja azt a két évet nélkülünk" persze én ezt nem tűrtem mert a legjobb haverom vagy és ezek szerint Dave-nek csak addig volt jó a "barátságunk" amig elvittük őt inni. Mostmár leszar minket és ez fel baszott és véresre vertem."
Csak türelmesen hallgattam és lepacsiztam akkor vele mert ha Dave tényleg ekkora pöcs akkor megérdemli ,hogy Ash összeverte. Szerintem arra számított ,kiakadok de hát inkább csak röhögök Dave nyomorán. Szóval legalább itt van az egyik haverom. Mondjuk lassan öt nap alatt szereztem kettőt is de velük nem olyan szoros mint Ashtonnal. Cal szimpi és Styles meg elég érdekes egy figura de nem rossz arc. Ez a fogadás dolog mondjuk nekem eléggé...nos nagy a tét mert nem akarom ,hogy megdugjon. Na de már kilenc óra lehet mert csipogot egyett a zár majd ki is nyitódott az ajtóm. Luke be is lépett de szeme alatt még mindig ott vannak a karikák ,hiába aludt egy csomót. Haja felfele áll egy kicsit ami amugy tök szexyvé tette. Letette mellém egy szó nélkül a kajám majd ugyan úgy egy szó nélkül elindult ki. Beharaptam alsóajkam mert...muszáj lesz cukinak lennem vele ha meg akarom fektetni-Utálok cuki lenni mert az nem én vagyok.- Már pedig meg akarom mert annyira jó bőr! Felálltam majd gyors elé léptem miközben másik kezemmel becsuktam az ajtót.
-Mit akarsz?-sóhajtott fel szemeit forgatva-Tudod haza akarok menni.
-Csak...,hogy jól vagy e.-mosolyodtam el.
-Mi van veled?-felhúzta a szemöldökét.
-Mi lenne? Csak érdeklődöm ,hogy jól van e az börtönőröm.-rándítottam vállat. Elhihetitek milyen nehezen türtőztetem magam ,hogy ne nyomjam a falhoz és smároljam le keményen. Vagy ,hogy ne erőszakoljam meg. Pedig megtenném csak akkor lekerülnék a földszintre és hosszabbítanának a büntetésemen vagy 5 évvel.
-Te vagy eddig a legfurább rabom.-böki meg a mellkasom.-Nem akarsz összeverni, nem pofázol mindig és egész normális vagy ahhoz képest ,hogy egy perverz állat vagy és ,legszívesebben kitépném a hajad mert kiszúrja a szemem a hajad és...-akarta folytatni de ekkor hunyorogva nézte a hajam. Mi van?-Te szőke vagy?-hiretelen jelent meg egy mosoly az arcán. Ja igen. Eléggé kezd lenőni a hajam.
-Igen.-túrtam bele a hajamba.
-És...ki van lyukasztva a füled!-lepődött meg. Jó késön veszi észre.
-Ja. Hiányzik is. A szemöldök piercing is. Na mindegy. Szóval jól vagy?-próbáltam vissza terelni a témát ami egyböl feltünt neki mire megint csak megforgatta a szemét.
-Persze. Na mehetek haza? De minek is kérdezem mikor én vagyok a góré kettönk közt szóval jobb lesz ha elengedsz vagy nem állok jót magamért, Clifford.
-Csak Mikey.-hajoltam hirtelen az arcába.
-Mennék...Mikey.-lehelte ajkaimra. Tudom ,hogy nem csókolna meg még egyszer önszántából szóval ráveszem. De még várok egy kicsit. Csak szépen sorjába.
-Miért nem aludtál rendesen?-kezdtem el előre menni ezzel is hátrálásra késztetve a szöszkét.
Mikor beleütközött a falba akkor amennyire tudtam lefogtam a kezeit és a lábait. Nem mintha ellenkezett volna. Szerintem már megszokta ,hogy négy napja ezt csinálom vele.
-Nem tök mindegy az neked?-kérdezte miközben szemem és ajkai közt pásztázta ragyogó kékségeit.
Igen igen haladok. Csak így tovább Mikey.-Nem. Aggodom.-mondtam egy kis gőggel de azért mégis olyan..."aggodok de tényleg ,halál komolyan" hangleejtessél miközben nyakát cirógattam ajkaimmal. Nem puszi hanem csak éppen súrolják bőrét az ajkaim.
-Higgyem...is...el.-ezek a szavaka ahogy nehezen de elhagyták száját, egyből felébresztették bennem a vágyat. Mert olyan hangsúllyal mondta ami arrol árulkodik ,hogy tetszik neki az amit csinálok.
-Csak nem kiverted miközben rám gondoltál?-poénkodtam és bele is mosolyogtam bőrébe.
Nem szólt ami tuti azt jelenti ,hogy...IGEN?!?! Na ha tényleg akkor könnyű szerrel meg tudom dugni. Megrángatta kezét a szorításom alatt mintha...észhez tért volna. De nem akarom. Nem akarom ,hogy észhez térjen mert annyira jó, hogy ilyen érzéseket váltok ki belőle.
-Nem aludtam mert rosszat álmodtam! Na eressz már!
-Az előbb nem ellenkeztél!-jobban leszorítottam csuklóit.
-Eressz!-rantott egy nagyot ami tényleg erős volt és sikerült kiszabadulnia a szorításból. Most viszont én lettem a falhoz szorítva csak én pofával a fal felé. -Jegyezd meg, hogy velem nem érdemes kikezdeni. De ezt már párszor elmondtam...-itt a fülemhez hajolt.-baby...-lehelte majd a fülem mögé nyomott egy puszit. Jesszus ez is de jó érzés már! Még ha a falhoz is vagyok paszírozva.
Elengedett majd már itt se volt. Egy percig csak a falat bámultam majd az ágyhoz botorkáltam. Letettem a kajának nevezette moslékom és elterültem az ágyon.
-Szép volt testvér.-szólal meg a szomszédba Styles.
-Kuss legyen.-dünnyögtem. Nem vagyok kíváncsi a kárörvendésére.
-Morcos a kicsi Mikey cica ,hogy nem sikerült a kis digi-dugi?-mit gügyög itt nekem? Mindjárt beverem a képét...valahogy. Na ilyenkor nem jó arc csak egy köcsög.-Úgyse fog sikerülni. Higgy nekem. Jobb ha már most felaldod vagy egy hétig kefélni foglak téged tesó. És akkor amikor csak akarom.
-Harry...vannak módszereim. Most pedig szunyálj kérlek. Én is azt teszem.
Lezártnak tartottam a vitát és inkább aludtam mert mostmár gondolkodnom kell. Szalad az idő mert holnap már szombat és már csak 6 napom lesz az egészre. Na meg alapból meg akarom dugni a kis szöszim csak hát most kicsit fel lett pörgetve a folyamat...
...
Harold intezkedik gyerekek. Xd
KAMU SEDANG MEMBACA
Colorful Haired Prisoner (MUKE) (SZÜNETEL)
Fiksi PenggemarNos a cím mindent elárul szerintem. Csak egy kis esti szórakozásból indult az egész ,két haverjával. Persze a fiú nem számított arra ,hogy a rácsok mögött végzi.