Arios pov.
Apačioje radome svetainėje sėdintį vaikiną ir pabandėm nepastebėtos praeit.
- Kur einat?
- Po velnių, žmogau, negąsdink. Vos infarkto negavau. - rėkė Anna.
- Atleisk, bet man įdomu, kur einat.
- Ką? Kelintas tavo reikalas? - atkirto mergina.
- Be to, mes nesusipažinome. - ignoravo jis.
- Jis čia rimtai? - suprunkštė Anna.
- Bet visgi, jei gyvensim po vienu stogu, bent jau susipažinkim, aš esu Harry. Harry Styles. - prisistatė vaikinas.
- Kaip miela. Sakiau miela? - išsigando ji. - Turėjau omeny, eik velniop.
- Aš Aria Mitchel, o ji Anna Benson. - atsidusau.
- Taigi, tu tetos Shay sesers Melany duktė. O tu, tavo pavardė labai girdėta, tik neprisimenu... prisiminiau, pažįstu tavo seserį Ashley.
- Žinoma, tu ją pažįsti. Kaipgi kitaip. Visi ją juk dievina. - putojosi Anna.
- Ir matosi dėl ko. Ji daug malonesnė nei tu. - atšovė Harry. Ėmiau rimtai jaudintis dėl jo saugumo. - Beje, spėju, jog Shay neminėjo, jog čia dažnai apsilanko mano draugai.
Annos pov.
- Tu dar ir tokių turi? - nepasidaviau.
- Ir tikrai daugiau nei tu. - atkirto vaikinas. Jis vis labiau ir labiau erzino mane.
- Kažkaip sunku patikėti, jog kažkas savo noru leistų laiką su tavimi. - tariau.
- Gerai, gana. - pertraukė mus Aria.
- Aš manau, kad negana. - paprieštaravau.
- Anna, nagi, kam tau reikia dar vienos dramos? - atsiduso draugė.
Ji buvo teisi. O aš be galo užsispyrusi. Ir būtent tai mane privesdavo iki tokių situacijų.
- Geriau paklausyk Arios. Iš karto aišku kuri iš judviejų yra protingesnė. - pasišaipė jis.
Ne. Jis to ką tik nepasakė. Jis dar pamatys, kad su manim geriau neprasidėt, nes nuo dabar prasideda tavo pragaras, Harry.
- Pas tave proto ne ją daugiau nei pas ją. - pasakė mergina ir per prievartą mane išsitempė iš ten.
Arya pov.
Anna apie kažką susimąstė ir net nepastebėjo, jog ji sugniaužė kumščius.
- Apie ką galvoji? - paklausiau.
- Ką? Ar aš? Ai, galvoju kaip sugriausiu Harry gyvenimą. - atsakė ji.
- Štai ir tipiška Anna. - atsidusau. - Kodėl jis tau taip nepatinka? Dieve, juk jis ne pirmas toks.
- Manai, jis man nepatinka? - piktai nusijuokė mergina. - Aš jo nepakenčiu. Kvailys. Mano, kad yra geresnis už mane. Ne, tikrai ne.
- Ką darysi? - paklausiau.
- Dar nežinau, bet ką nors sumąstysiu.
- Nepavydžiu jam. - tariau.
- Aš ir.
Anna pov.
- Na, aš einu daryt spąstų. - pranešiau.
- Aš einu apžiūrėt namų, paskui į parduotuvę. Tau ko nors reikia? - paklausė draugė.
- Taip, pastos. Tos, kur aš naudoju, gerai? - paprašiau.
- Ką sugalvojai? - įtartinai pažvelgė į mane Aria.
- Ha, pamatysi, kai jis pradės rėkt.
- Sėkmės. - palinkėjo ir išėjo.
Aš nuėjau į jo kambarį ir jis tikrai buvo tvarkingas. Bet jam nepakenks jo pertvarkyti. Ėmiau viską traukti ir mėtyti po kambarį. Tikras smagumėlis. Bet norėjau, kad būtų dar blogiau, todėl savo pasta ištepliojau jo daiktus. Tegul žino su kuo turi reikalą.
Dabar tereik sulaukti artėjančios audros.
Harry pov.
Įėjau į savo kambarį. Viskas buvo sujaukta. Visas įniršęs nulėkiau į Annos kambarį. Aišku, kad čia jos darbas.
- Kodėl mano kambarys atrodo kaip po karo?!
Anna pov.
- Kodėl mano kambarys atrodo kaip po karo?! - rėkė Harry, o į mano kambarį iš karto atbėgo Aria.
- Iš kur man žinot?! Gal tikrai vyko karas?! - atrėkiau atgal.
- Neskiesk! - niršo vaikinas. - Nori pasakyti, jog čia tipo jos darbas?!
- Tu gal nesvaik, gerai? - įsikišo Aria.
Akimis paprašiau Arios paduoti man maišelį, kurį laikė rankoje. Ir jame žinoma buvo ne kas kita kaip...
- Beje, Anna, štai tavo pasta.
- Ačiū.
ESTÁS LEYENDO
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...