sp 4

1.6K 141 6
                                    

"Hey, Ellin!" Jaehyun, çatık kaşlarıyla birlikte arkadaşına doğru yürürken, bağırmasıyla birlikte Ellin ona dönmüştü. Ellin yüzüne bir gülümseme yerleştirirken ona doğru yaklaşan, hoşlandığı çocuğa döndü. Onun hisleri Anissa kadar kuvetli değildi ama bir şeyleri mutlaka, zorlada olsa elde etme tutkusu bunu ona hissettirmiyordu.

"Merhab-" Ellin'in mutlulukla başladığı cümleyi Jaehyun'un siyah bilekliği havaya kaldırmasıyla sona erdi. Jaehyun adeta burnundan soluyordu. "Bugünlerde hiç bir şeyini kaybettin mi? Mesela bunun gibi,"

Ellin ne yapacağını bilmez bir şekilde Jaehyun'a bakıyordu. "Hayır, kaybetmedim. Neden, ne oldu?" Konuşurken kekeliyordu.

"Bana yalan söyleme!" Jaehyun'un gür sesi boş sokağı inletirken, Ellin irkilmişti. Onu hiç böyle görmemişti. "Anissa'yı dondurucuya sen tıktın, değil mi? Bunu yapacak kadar düşmenin nedeni neydi peki?!"

"Çünkü bende seni seviyorum!" Dedi Ellin titrek bir sesle. Ağlıyordu. "Biliyorsun, ben hep istediğimi almak istedim ve buda öyle olsun istedim. Onu dondurucuya tıktıktan sonra yanına gelmekten korktum."

"Ama sen benim bencil insanları sevmediğimi bilmiyorsun demek ki." Seslice nefes verdi genç çocuk. Elindeki bilekliği yere attı, sonrasında ellerini cebine soktu ve sokakta geri geri yürümeye başladı. Gözlerini karşısındaki kızdan ayırmıyordu. "Üzgünüm, seni affedemem ama kızgınlığım bir şekilde geçebilir."

Sokaktan çıkmak üzereyken son kez konuştu.

"Anissa'dan özür dileyeceksin."

gamer girl :: jung jaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin