အမုန္းေနာက္ကြယ္ အခ်စ္႐ွိတယ္

419 32 10
                                    

Manager ~Myeonnie yah နင္ကို vipခန္းကေခၚေနတယ္ ဒါေလးသြားပို႔လိုက္ဦး ...

JM ~ အာ ဂ်ာႀကီးကလဲ ဒီမွာ Myeonnieမွမအားတာ ဂ်ာႀကီးပဲသြားပို႔လိုက္ပါ ...

Manager ~ Myeonnieကလဲ သြားလိုက္ပါေနာ္ ...နင့္ကိုလာပို႔ခိုင္းတာ ငါ့ကိုလာပို႔ခိုင္းတာမဟုတ္ဘူး ...

JM ~ ၿပီးေရာ ၿပီးေရာ ဂ်ာႀကီးရယ္ ဂယ္ပဲ...myeonnieပဲသြားပို႔လိုက္မယ္ ...

Myeonnieလဲ managerေပးလိုက္တဲ့ ပုလင္းေတြထဲ့ထားတဲ့လင္ပန္းကိုကိုင္ၿပိး vipအခန္း႐ွိရာသို႔ ဦးတည္ရင္း မိမိဘဝအေၾကာင္းစဥ္းစားခန္းဖြင့္ေနသည္ ...

(Myeonnieက Angelဆိုတဲ့ clubမွာငယ္စဥ္းကထဲက မိဘေတြက ဒီclubေ႐ွ႕မွာပစ္ထားခဲ့တာေၾကာင့္ managerႀကီးက ေခၚယူေမြးစားခဲ့ၿပီး ဒီclubမွာပဲ အရက္ငွဲ႔ေပးရတဲ့အလုပ္ကိုဝိုင္းကူလုပ္ေပးရင္း ေက်ာင္းတက္ခဲ့တာ ခုဆိုuniေတာင္ေရာက္ေနၿပီးေလ အရက္ဘားမွာ အလုပ္လုပ္တဲ့myeonကို ဘယ္သူကမွ သူငယ္ခ်င္းမလုပ္ခ်င္ၾကသလို ၊ အရက္ဘားမွာ အလုပ္လုပ္ေနရတာေၾကာင့္ ေယာက္က်ာၤေလးတိုင္းကလဲ myeonရဲ႕အလွကို အျမဲလိုလိုေလွာင္ေျပာင္ေနၾကသလို ၊ ထိကပါးရိကပါးလုပ္ခ်င္ၾကေသာ ေယာက်ာၤေလးေတြကလဲ႐ွိေသးသည္ skip....)

At vip room ,

JM ~ဧည့္သည္ တံခါးဖြင့္ပါဦး ....အရက္လာပို႔တာပါ...

Someone ~ ဝင္ခဲ့...

JM ~ ဟုတ္ကဲ့ ...

Myeonအခန္းထဲဝင္သြားၿပီး Beerပုလင္းေတြခ်ၿပီးေတာ့ ျပန္အထြက္

Someone ~ မေတြ႔ရတာၾကာၿပီေနာ္ ...

ဘဝမွာျပန္မေတြးခ်င္ေတာ့တဲ့ အတိတ္ဆိုးေတြ ၊ ႏွိမ္ခ်မႈေတြ ၊ မာန္မာနေတြကို ခ်ိဳးႏွိမ္ပစ္လိုက္တဲ့တေယာက္ေသာသူ ....သူကေတာ့ Wu Krisပါပဲ...

JM ~ ဟုတ္တယ္ အလယ္တန္းကထဲက ဆိုပါေတာ့ ...

Kris ~ နင္ ခုထိ ဒီမွာအလုပ္လုပ္ေနတုန္းပဲလား .....နင္သာ ငါ့ဆီကိုျပန္လာရင္ ဒီခ်ိန္မွာ ဒါေတြနင္လုပ္ရမွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး ....ပိုက္ဆံအိတ္အျပည့္ထဲ့ၿပီး သူေဌးမလုပ္လို႔ရေနၿပီ....

JM ~ နင္အဲ့ေလာက္ ပိုက္ဆံေပါေနရင္ မိဘမဲ့ေက်ာင္းျဖစ္ျဖစ္လႉလိုက္ပါလား ....ေတာ္ၿပီ ငါသြားေတာ့မယ္ ....

လွည့္ထြက္ေသာေတာ္မဲ့ Myeonကို krisလွမ္းတားလိုက္သည္ ..

Kris ~ Jun Myeon yah ....ခဏေလး ေနပါဦး ..

Kris ~ ငါ အခုနင့္ကို ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို နမ္းခ်င္တယ္ ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲ ...ငယ္ငယ္တုန္းကလို ဝမ္၁ေသာင္းေလာက္နဲ႔ေတာ့ ရမယ္မထင္ေတာ့ဘူး ဘာလို႔ဆို မင္းကအရမ္းလွလို႔ပဲ Jun Myeon ...မင္းရဲ႕ နီေထြးေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးကို ငါအပိုင္သိမ္းခ်င္တယ္ ...ကဲေျပာ ဘယ္ေလာက္လဲ ....

Myeonကို စိတ္တိုသြားသည္ ။ မိမိရဲ႕ဘဝကို ငယ္စဥ္းကထဲက ပိုက္ဆံနဲ႔ေပါက္ၿပီး ခ်ယ္လွယ္ခဲ့တဲ့ သူတေယာက္မို႔ ပိုဆိုးသည္ ။ Myeonရဲ႕မိန္းမမာနကိုလာေရာက္ထိပါးမႈေၾကာင့္ ..

Myeon ပုလင္းေတြတင္ထားတဲ့ စားပြဲေပၚ တင္ပါးလႊဲထိုင္လိုက္ၿပီး

JM ~ ဟုတ္လား...ငါေတာင္းသေလာက္ေပးႏိုင္တယ္ေပါ့ အဲ့ဒါဆို ငါ့ကိုသိန္း၅၀ ေပးပါလား ..အဲ့ဒါဆို ငါနင့္အတြက္အရာအားလံုးျပန္ေပးႏိုင္တယ္ ....နင္ေပးႏိုင္မွာပါ နင္က လိုတရေနတဲ့ သူေဌးသားေလးပဲ သိန္း၅၀ေလာက္ကမစမ္းပါဘူး ...

Kris အံျသသြားသည္ ။ သူတခါမွမျမင္ဘူးတဲ့ Jun Myeonရဲ႕ခက္ထန္တဲ့အၾကည့္ေတြကို ၊ အရင္ကဆို ေၾကာက္ရြံတဲ့မ်က္ဝန္းေတြနဲ႔ ေတာင္းပန္ေနေပမယ့္ ၅ႏွစ္တာေနာက္ပိုင္းမွာ သူ႔အၾကည့္က ခက္ထန္မာေၾကာေနတယ္ ..မင္းႏွလံုးသားေလးလဲ မင္းမ်က္ဝန္းေတြလို မခက္ထန္ေနရင္ေကာင္းမွာပဲ ...

Kris ...ေကာင္းၿပီေလ ...ငါမင္းကို သိနိး၅၀ေပးမယ္ .....ငါ ဒီေန႔မင္းကို နမ္းခ်င္းတယ္

JM ~ COOL

Kris Jun Myeonရဲ႕ နီရဲေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းေလးကို အေပၚတလွည့္ ေအာက္တလွည့္ အားပါးတရ နမ္း႐ႈိက္ခါ လႊတ္ေပးလိုက္သည္ ...

JM ~ မဆိုးပါဘူး ...ငါ့ႏႈတ္ခမ္းေလး တခါေပးလိုက္ရံုနဲ႔ သိန္း၅၀ရတယ္ ...ငါ့လစာထက္ မ်ားႀကီးပိုရေနပါလား .....

Kris ~ ငါက ႏႈတ္ခမ္းတင္မဟုတ္ဘူး မင္းတကိုယ္လံုးကိုပါ အပိုင္သိမ္းခ်င္တာ......မင္းတေန႔ေတာ့ ငါရင္ခြင္ထဲ ခိုဝင္လာရမွာပါ

###လက္ရားၾကည့္တာပါ

မေကာင္းဘူးမလား မေရးေတာ့ပါဘု

ဝါသနာအရ မေနႏိုင္လို႔ပါ








You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 17, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

အမုန္းေနာက္ကြယ္ အခ်စ္႐ွိတယ္Where stories live. Discover now